GOT doet et weer 
ik heb sinds vandaag een pioneer 106d dvd-brander in mijn bezit, nu heb ik helaas nog geen dvd kunnen branden. Tijdens het branden hangt mijn pc gewoon.
geen piepjes, niets, gewoon complete freeze.
het ligt niet aan de brander, heb er vanmiddag ook al een NEC 1300, BTC 1004 en een NEC 1100 aan gehangen, maar allen met hetzelfde resultaat
, ook de pioneer in een andere pc gehangen, en daar doet ie et goed
heb een install van WINXP pro van een week oud, dus (nog) niet echt vervuild.
nieuwste bios van mobo, nieuwste via drivers, nieuwste windows updates, nieuwe ata-kabels, nieuwste nero, ik snap er niets meer van.
heb em ook als master aan ide-0 en ide-1 gehangen, zonder hd of dvd, maar geen resultaat
heeft iemand nog goede suggesties, want ik ben een beetje ten einde raad
specs hieronder
ik heb sinds vandaag een pioneer 106d dvd-brander in mijn bezit, nu heb ik helaas nog geen dvd kunnen branden. Tijdens het branden hangt mijn pc gewoon.
geen piepjes, niets, gewoon complete freeze.
het ligt niet aan de brander, heb er vanmiddag ook al een NEC 1300, BTC 1004 en een NEC 1100 aan gehangen, maar allen met hetzelfde resultaat
heb een install van WINXP pro van een week oud, dus (nog) niet echt vervuild.
nieuwste bios van mobo, nieuwste via drivers, nieuwste windows updates, nieuwe ata-kabels, nieuwste nero, ik snap er niets meer van.
heb em ook als master aan ide-0 en ide-1 gehangen, zonder hd of dvd, maar geen resultaat
heeft iemand nog goede suggesties, want ik ben een beetje ten einde raad
specs hieronder
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 15-11-2003 19:06 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!