Ik heb bij iemand thuis een backup gemaakt van de administratie in het Friesland Telebankieren bank pakket. Deze gegevens importeer ik vervolgens op de nieuwe computer weer. Alles lijkt goed te gaan, behalve als ik verbinding wil maken met de bank om te synchroniseren.
Ik heb de laatste versie geinstalleerd (inclusief de dailer update). Ik maak gebruik van de TCP/IP verbindings type. De verbinding wordt correct opgezet, maar zodra het pakket gegevens wil versturen komt hij met de melding dat de bank de verbiding heeft verbroken.
Als ik verbinding maak met de dail-up verbinding die de Dialer van de Friesland Bank heeft eengemaakt, dan gaat dit goed. Ik kan vervolgens het IP van de server pingen (172.16.0.1).
Iemand enig idee waarom er geen bank gegevens kunnen worden opgehaald?
Ik heb de laatste versie geinstalleerd (inclusief de dailer update). Ik maak gebruik van de TCP/IP verbindings type. De verbinding wordt correct opgezet, maar zodra het pakket gegevens wil versturen komt hij met de melding dat de bank de verbiding heeft verbroken.
Als ik verbinding maak met de dail-up verbinding die de Dialer van de Friesland Bank heeft eengemaakt, dan gaat dit goed. Ik kan vervolgens het IP van de server pingen (172.16.0.1).
Iemand enig idee waarom er geen bank gegevens kunnen worden opgehaald?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."