celly 667 @ 1000

Pagina: 1
Acties:

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb een celly2-667 op 830Mhz draaien, op een vers abit vh6 plankje, ik kan booten op 1000Mhz, maar dan gaat ie bij logo.sys hangen. :(
Iemand een idee welk voltage werkt ? Ik heb 1,75 geprobeerd, dat was te weinig. Veel hoger weet ik niet helemaal of het verstandig is .. (rook enzo .. ;) )

hellup!

I have usernames older than you.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja, je kunt ook gewoon 'pech' hebben dat je proc niet tot de 1000 kan hoor. Overklokken is een beetje geluk hebben af en toe ;)

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik wil geen pech!
Ik wil 1 meg!

;)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Een 667 heeft een standaard voltage van 1.7 toch?

Dan kan je nog wel wat verder gaan hoor. Max geeft men vaak aan dat je nietmeer dan 15% over het standaard voltage heen moet gaan.
Dan zou je dus naar 1.9 kunnen. Mijn Celly 600 (standaard 1.5 V.) doet het pas niet meer bij 2.00 V. Dan wil ie niet meer booten dus, als ik het weer terugschroef doet ie het wel weer :) Dit is alleen iets wat ik niet te vaak ga proberen. Iets zegt me dat dat toch niet slim is :P

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
standaard is 1.65, maar ik zal het vanavond eens op 1.8 proberen, wie weet blijft hij draaien :9. Maar voor dat kan heb ik eigenlijk ook nog zo'n frontfan (in 5-1/4inchgat) nodig. Iemand enig idee waar zoiets te kopen in de regio Amersfoort ?