Toon posts:

kopen barebone advies graag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen. voor direct afspelen van internetbestanden , cd's, mp3, en tv
nu zag ik een msi pc 651 barebone en die zag er wel leuk uit. ik heb hierover een aantal vragen.

hoe stil is deze barebone? ik wil hem in de huiskamer zetten. hij moet erg stil. zodat hij geen overlast bezorgd.

wat mij opvalt is dat er geen hd wordt meegeleverd. betekent dat dat ik die zelf nog moet kopen en erin moet bouwen? welke is dat de beste keus (grote en stille hd).

zit er een besturingssysteem op?

waar moet ik nog meer op letten als ik deze barebone aanschaf?

ik zou er graag een all in wonder van ati inzetten is dat mogelijk?

als deze niet aan de eisen voldoet . wat zou ik dan moeten kiezen?
wat is volgens jullie het beste barebone systeem voor audio en video in de huiskamer?
wat moet ik nog aanschaffen behalve geheugen als ik het systeem compleet wil hebben. waar moet ik op letten?

ik wil dit aan gaan schaffen op de hcc dagen.

met vriendelijke groet Elly :)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-08 00:18

Snow_King

Konijn is stoer!

Je kan een Maxtor of een WD 5400RPM HDD nemen, die zijn vaak erg stil.

Verder, nee, er zit geen OS op, dit moet je zelf doen, neem XP of 2k.

Je kan ook verder kijken naar de VIA EPIA, deze zijn er helemaal passief gekoeld en maken helemaal geen geluid, behalve de hardeschijf dan.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
Ik heb gisteren een Aopen XCcube in test gehad, ook een stille, mooie barebone. Neem wel de AMD versie, die heeft een boel functies meer onboard, voor dezelfde prijs.

En die ATI kaart, het ligt er aan hoe dik de koeler van de GPU is, deze komt anders tegen de binnenkant van je zijkap aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Teddy op 15-11-2003 11:18 ]

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek