Hallo mensen! Kheb een probleem met m'n speakers en m'n reciever, het gaat hier om de JVC RX6001R reciever, en verschillende speakers. Voor zover ik weet geeft deze reciever 100watt rms af per kanaal, nu had ik er dus een 5.1 set van Magnat op staan, waarvan mij vertelt was dat dit perfect zou werken met m'n reciever (was trouwens bij Polectro Plaza). Ik had toendertijd dus nog geen toslink tussen m'n dvdspeler en reciever, en dus maakte ik geen gebruik van DD en DTS, nou ja toen ik na een halfjaar dat wel ging doen kwam ik er dus achter dat die speakertjes veels te zwak waren, oftewel 35watt rms en 70watt piek, en dat werkt dus niet, de reciever sprong constant op overload. Nu luister ik ook muziek van m'n pc via m'n reciever, dus heb twee wat oudere speakers van m'n pa erop aangesloten (125watt rms 3-weg Studiotech's), zou het probleem opgelost zijn qua wattage denk je..nou niet dus, kan em nog nieteens op de helft van het volume zetten en dat ding knalt er al weer uit.... waar kan dit aan liggen? De reciever? De speakers? De bekabeling? Sub misschien? Ik ben echt het spoor bijster...
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...