Ik heb hier een epson stylus 740. Kan ik m'n notebook via de usb poort erop aansluiten, en m'n desktop PC via de LPT1? Of sloop ik daar de hele barrel mee?
Slopen lijkt me niet, probeer het gewoon ff.
Eerst een opdracht tot printen vanaf USB en daarna als dat klaar is met LPT vanaf Laptop.
Tegelijk zal moeilijk worden
Eerst een opdracht tot printen vanaf USB en daarna als dat klaar is met LPT vanaf Laptop.
Tegelijk zal moeilijk worden
hmm .. Ik denk beter dat je je notebook op je pc kunt aansluiten en vervolgens als netwerkprinter instaleren.....
Zoals jij zegt werkt niet. Krijgt de printer 2 wachtrijen. Kan ie best alle documenten door elkaar gaan printen.. Maar het lijkt me niet dat ie het uberhaupt pikt..
Zoals jij zegt werkt niet. Krijgt de printer 2 wachtrijen. Kan ie best alle documenten door elkaar gaan printen.. Maar het lijkt me niet dat ie het uberhaupt pikt..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
volgens mij kan dat.....
ik heb ergens gelezen dat je ook mac-adb en par.poort tegelijk kan doen, dan zal usb en par.poort ook wel gaan...
maar probeer het eens
ik heb ergens gelezen dat je ook mac-adb en par.poort tegelijk kan doen, dan zal usb en par.poort ook wel gaan...
maar probeer het eens