Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Mysql error wordt niet opgevangen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.1.4' (113) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1792

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1649

Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1718

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1718

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1649

Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1718

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 1718

Nee, ik weet het, react heeft niks met de server te maken en het uitvallen van de MySql database :). Ik vind het alleen raar dat je eerst al deze errors krijgt en daar onder de melding dat er geen connectie kan worden gemaakt met de database. Is het niet verstandig om als EERSTE een check te doen of er een connectie kan worden gemaakt met de database en dan meteen een error geven wanneer het niet kan. Dan krijg je al die errors niet :)

Of denk ik hier te simpel?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 15 november 2003 @ 10:41:
Dan krijg je al die errors niet :)
Ik vind het overigens raar dat je op een 'productieserver' dit soort meldingen aan laat staan?
Buiten het feit dat je een dergelijke fout (geen sql server) prima kan afvangen in php en een eigen melding kan geven, wat volgens mij wel gebeurd getuige de 'error-page' die onder aan deze waslijst met foutmeldingen stond.

Of is dit gewoon omdat jullie de boel willen debuggen op de server zelf?

[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 15-11-2003 22:27 ]

Dit topic is gesloten.