Yo,
Ik heb een Linksys broadband router WRT54G maar ik krijg dat ding met @home niet aan de praat. Ik heb verschillende dingen geprobeerd Static (incl DNS addresses), Release/Renew IP, Routername CPxxxx, Hostname Cxxxx, domain (@)Home..... Firmware router update (is nu v1.42.2)
Tevens heb ik als ik de UTP-kabel uit de router haal en deze terug doe in de WAN-poort gaan de leds van deze poort knipperen
Als ik daarna de router aan en uitzet geeft ie wel een link aan maar verder krijg dat @home ip nie.....
Ik heb mijn router instelling ff in een scr-shotje geknutseld....

Mijn situatie wil ik als volgt: ... simpeler kan nie toch...
@Home Cablemodem (motorola) IP: ISP
|
Router IP:192.168.1.1
|
PC's ,Server en Laptop
Als tussen oplossing heb ik een PC (2 NICS 24uur aan...) tussen het cablemodem en de router gezet en dit is geen probleem.....
Please give me some help!!
Thanks!!!
Ik heb een Linksys broadband router WRT54G maar ik krijg dat ding met @home niet aan de praat. Ik heb verschillende dingen geprobeerd Static (incl DNS addresses), Release/Renew IP, Routername CPxxxx, Hostname Cxxxx, domain (@)Home..... Firmware router update (is nu v1.42.2)
Tevens heb ik als ik de UTP-kabel uit de router haal en deze terug doe in de WAN-poort gaan de leds van deze poort knipperen
Ik heb mijn router instelling ff in een scr-shotje geknutseld....

Mijn situatie wil ik als volgt: ... simpeler kan nie toch...
@Home Cablemodem (motorola) IP: ISP
|
Router IP:192.168.1.1
|
PC's ,Server en Laptop
Als tussen oplossing heb ik een PC (2 NICS 24uur aan...) tussen het cablemodem en de router gezet en dit is geen probleem.....
Please give me some help!!
Thanks!!!