.RAR met w8woord... [eMule]

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• WTBram
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 18:38
Ik heb een aantal muziekcd's gedownload met eMule, in .rar formaat. Normaalgesproken kan ik die eenvoudig openen met WinRAR, maar een aantal van deze .rar archieven is versleuteld met een wachtwoord. Aangezien ik het archief via eMule gedownload heb, heb ik GEEN FLAUW IDEE waar ik dit password zou kunnen vinden.

Is dit wachtwoord te omzeilen? (Natuurlijk... maar ook voor een NOOB zoals ik?) Of is er ergens een lokatie waar dit soort wachtwoorden te vinden zijn? :?

Have no fear, the engineer is here

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Het topic is inmiddels ook al gemeld in Schop een Modje, maar dit soort vragen mogen dus NIET op dit forum. Je vraagt hier naar iets illegaals (2 keer eigenlijk).
1: Muziek CD's downloaden van Emule suggereert al naar illegaliteit, want als je ze zelf origineel hebt is ff naar MP3 rippen sneller over het algemeen.
2: Wachtwoorden staan niet voor niets op bepaalde bestanden, die zijn dus van iemand anders. Dus van die versleuteling een wachtwoord kraken is ook illegaal.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Hmm ik denk niet dat je dat hier zo maar kunt vragen.

Check de faq maar.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
  1. Ik denk niet dat die muziek gratis verspreid mag worden, waarschijnlijk zal het password wel te vinden zijn van de (warez)site waar het bestand oorspronkelijk vandaan komt. Verder is GoT niet de plek om je warez aan de praat geholpen te krijgen.
  2. Wachtwoorden zitten er verder niet voor niets op, meestal als een soort beveiliging of iets in die richting. Het omzeilen er van zien we liever niet op GoT, zie dit stukje van de FAQ.
Kortom, twee punten waarom dit topic dichtgaat. Probeer anders een andere versie te downloaden, zonder password :)

Dit topic is gesloten.