Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Verwijderd
Als iemand een oplossing weet zou ik het ook graag weten...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 00:37 ]
Maar als zoveel mensen het hebben lijkt het me sterk dat ie kapot is. Bij mij reageert ie overigens niet meer naar rechts na een tijdje.
Weet iemand een oplossing??
Het viel me op bij nfs underground.
Heletijd als je iets wil ontwijken knal je er als nog tegen aan.
Het er in en er uit stoppen werkt bij het calibreren wel (hij kan weer helemaal naar rechts), maar in het spel is het het zelfde laken en pak
Die gamepad krijgt nog een paar dagen anders smijt ik hem weg.
Tijs
Dat ga ik dan nu ook maar meteen doen.
Kan je de gamepad bij logitech Nederland zelf omruilen of moet je het ruilen waar je het gekocht hebt?franktv schreef op 18 december 2003 @ 16:39:
Wij kunnen dan ook onze gamepad omruilen voor een nieuwe.
Je kunt hem bij allebei omruilen. Bij logitech duurt t wel 3 weken ofzo. Maar dan weet je wel zeker dat je dan een goede krijgt.sp00ky schreef op 18 december 2003 @ 16:54:
[...]
Kan je de gamepad bij logitech Nederland zelf omruilen of moet je het ruilen waar je het gekocht hebt?
[ Voor 3% gewijzigd door siemenz op 18-12-2003 23:57 ]
Nee ik heb naar hun helpdesk gebeld. Nummer is:siemenz schreef op 18 december 2003 @ 23:26:
heb je een email adres ofzo van die dudes van logitech waar naar ik ze kan mailen over mijn probleem:)
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
Maar ik zou t eerst bij de winkel proberen. Anders moet t via de post en dat duurt toch langer.
stiekem jouw gamepad omwisselen met de zijne is een oplossing sp00kysp00ky schreef op 07 december 2003 @ 16:09:
Ik heb ook precies hetzelfde probleem, na een tijdje reageert de linkerstick niet meer als je hem naar rechts beweegd. Mijn broertje heeft precies dezelfde gamepad, maar heeft nergens last van...
Weet iemand een oplossing??
Digital Media Junkie
Ja ik heb het ook alleen maar gelezenrebtor schreef op 01 januari 2004 @ 16:39:
ik zie niet in hoe ze een hardware probleem willen oplossen door een path uit te brengen
Verwijderd
tja...Dank U voor uw e-mail.
Ik heb begrepen dat U problemen heeft met het assigneren van knoppen en het
gebruik van de Dual Action Gamepad.
Ga de volgende stappen na om te probleem te proberen te corrigeren:
* Verwijder de Logitech Wingman Software vanuit de Configuratie Scherm,
onder
Software of Verwijderen/ Toevoegen van Programma's.
* Herstart de computer.
* Ga naar de www.wingmanteam.com
* Klik op latest software en vandaar moet U twee programma's laden.
* Klik op Uw bestuuringssysteem en onder stap 1 vindt U de laatste versie
van
de Wingman.
* Eenmaal heeft U deze versie geladen, klik om eem pagina terug te gaan en
U
komt terecht op de pagina met de bestuuringssytemen.
* Klik hierna op Public Beta Test en klik op de 430DriverUpdater.exe
* Laad beide programma's en bewaar dezen op de computer.
* Installeer beiden en herstart de computer.
* Configureer de knoppen nogmaals in de profiler en in het spel.
U kunt ook gebruik maken van de volgende link:
Stuurporgramma:
http://www.wingmanteam.co...ftware/latest_soft_xp.htm
Patch: http://www.wingmanteam.co...beta/430DriverUpdater.exe
Zou het niet werken, dan raad ik U aan om deze vanwege Uw verkoper om te
laten ruilen voor een nieuwe.
Mocht U in de toekomst nog eens vragen of opmerkingen hebben, twijfel dan
niet en neem contact op met ons. Wij helpen U dan graag verder.
Met vriendelijke groet,
Marlon Concepcion
Logitech Europe SA
Customer Support
Verwijderd
Iemand zijn Dual Action trouwens al omgeruild bij Logitech? Ik denk dat ik maar eens ga bellen van de week.
Verwijderd
Ik heb ook genoeg van die gamepad. En tot ik hem oruil wil ik wel gamen. Ik heb ook nog van PS1 gamepads liggen. Welke converter heb jij hiervoor en werkt die onder Windows XP? Tnx!TheJackal schreef op 18 december 2003 @ 00:41:
Ik had er deze week ook genoeg van. Ik heb nu zo'n playstation converter gekocht en ik had nog 2 playstation gamepads. Werkt perfect !!
(ook nu ik weet dat je ze kan ruilen)
[ Voor 12% gewijzigd door Krullebol.nl op 11-10-2004 16:07 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door chrisO op 02-11-2004 15:19 ]
Verwijderd
Dit was hun reactie:
------------------------------------------------------
Geachte heer Davelaar,
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat de linker stick van uw gamepad niet goed meer werkt.
U kunt het beste proberen de kalibratie informatie uit de computer te verwijderen. Dit kunt u doen met het Clear Calibration Utility. Dit programma kunt u hier vinden:
http://www.wingmanteam.com/latest_software/gadgets.htm
U kunt nu proberen het apparaat opnieuw te kalibreren. Mocht u nog steeds hetzelfde probleem houden, kunt u met DXTweak2 de calibratie informatie handmatig aanpassen. DXTweak2 kunt u hier vinden:
Als het probleem nog niet verholpen is, adviseer ik u het apparaat op een andere PC te testen om een software of PC defect uit te sluiten.
Mocht het apparaat hetzelfde probleem vertonen op een andere PC, dan zal het defect zijn. Indien een product niet direct via ons is aangeschaft en defect is, en uiteraard nog binnen garantie, kunt u het product omruilen bij de handelaar waar het product oorspronkelijk is aangeschaft. Mocht dit niet mogelijk zijn, verzoek ik dit te laten weten, zodat wij dan een passende oplossing voor u kunnen zoeken.
Mocht U in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Erik van Oorspronk
Logitech Europe SA
------------------------------------------------------------------------
Ik had de eerste oplossing al geprobeerd en dat werkte niet. De tweede (DXTweak) heb ik uitgevoerd en nu lijkt hij het goed te doen (nu al een uur achter elkaar ofzo, langer kon ik niet testen).
[ Voor 7% gewijzigd door Pad op 10-11-2004 09:18 ]
Verwijderd
Waarom haalt logitech deze jaaroude gamepad gewoon niet uit de handel? Of is er al een fix die ik niet zo 1 2 3 kon vinden?
edit: Laat maar zitten ik ga kijken naar de rumblepad 2.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 01:17 ]
Verwijderd
Thanks, had hetzelfde probleem..Is nu opgelostPad schreef op woensdag 10 november 2004 @ 09:17:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Logitech over dit probleem.
Dit was hun reactie:
------------------------------------------------------
Geachte heer Davelaar,
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat de linker stick van uw gamepad niet goed meer werkt.
U kunt het beste proberen de kalibratie informatie uit de computer te verwijderen. Dit kunt u doen met het Clear Calibration Utility. Dit programma kunt u hier vinden:
U kunt nu proberen het apparaat opnieuw te kalibreren. Mocht u nog steeds hetzelfde probleem houden, kunt u met DXTweak2 de calibratie informatie handmatig aanpassen. DXTweak2 kunt u hier vinden:
Als het probleem nog niet verholpen is, adviseer ik u het apparaat op een andere PC te testen om een software of PC defect uit te sluiten.
Mocht het apparaat hetzelfde probleem vertonen op een andere PC, dan zal het defect zijn. Indien een product niet direct via ons is aangeschaft en defect is, en uiteraard nog binnen garantie, kunt u het product omruilen bij de handelaar waar het product oorspronkelijk is aangeschaft. Mocht dit niet mogelijk zijn, verzoek ik dit te laten weten, zodat wij dan een passende oplossing voor u kunnen zoeken.
Mocht U in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Erik van Oorspronk
Logitech Europe SA
------------------------------------------------------------------------
Ik had de eerste oplossing al geprobeerd en dat werkte niet. De tweede (DXTweak) heb ik uitgevoerd en nu lijkt hij het goed te doen (nu al een uur achter elkaar ofzo, langer kon ik niet testen).
Verwijderd
niet normaal toch
ik heb wat nummers aangepast me lukt niet om het een beetje normaal te krijg, en ik kan niet eens met de x-as helemaal naar rechts, en dat merk ik ook in spellen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 13:56 ]
Verwijderd
Heb een rumblepad2 voor terug gekregen.
Verwijderd
sja tis al zo lang geleden dat ik denk ik geen garantie meer hebVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:30:
Hier had ik ook last van, ben terug geweest naar winkel hun hebben daar geprobeert op hun eigen pc en daar deed die hetzelfde.
Heb een rumblepad2 voor terug gekregen.
bij de aankoop speelde ik POP:SO en daarbij had ik het niet, ik denk doordat hij niet zo gevoelig was voor de gamepad
Verwijderd
Echt raar dat zon fout in zn ding kan sluipen hadden ze toch beter moeten testen...
En ja het topic was dood, maar om er nou een nieuwe voor te beginnen...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 11:24 ]