Toon posts:

tips omtrent het upgraden naar XP3000

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,
Ik las hier nogal veel over de AMB XP2500 Barton,
Aangezien ik "eindelijk" een paar €€'s bijelkaar heb weten te krijgen wil ik wel upgraden naar een XP3000-Barton.....Maar....nu komen de vragen..is dit mobo wel goed..neem ik wel de juiste cpu..enz..

Hier de spullen die ik wou gaan halen
MOBO: Gigabite GA-7N400 Pro 2 <3200+, 5xPCI, 1xAGP, 4xDDR, Sound, 1GBit LAN, S-ATA, Raid
CPU: Athlon XP 3000+ Sockel A, 400 FSB, Barton
COOLER: Zalman CNPS-7000A-CU
GEHEUGEN: Infenion 512MB PC400, CL3

Het mobo moet op zn minst een extra raid controler hebben,aangezien ik er niet echt veel vond dacht ik dat deze wel de beste optie was.

Graag hoor ik van jullie of het enigzins beter is andere delen te gebruiken,
Bij voorbaat dank

Verwijderd

zou zeggen struin wat reviews af en
read the guide voor dit soort dingen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
Het beste kun je wat reviews lezen over de onderdelen.
Er loopt nog een topic over gigabyte nforce 2 borden waarin heel veel ervaringen staan over dit plankje.

Verwijderd

Sinds kort heb ik een ASUS A7N8X Delux rev. 2 en die bevalt me perfect!

Ik heb m'n Barton 2500+ alleen nog niet stabiel overgeklokt op 3000+ gekregen, maar dat zal wel aan mij liggen... >:)

Zeker een aanrader! :+

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met die ASUS is dat hij geen raid controler heeft,aangezien ik 5 HD's erin heb wordt dat dus een probleem

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 23:25:
Probleem met die ASUS is dat hij geen raid controler heeft,aangezien ik 5 HD's erin heb wordt dat dus een probleem
De ASUS A7N8X Deluxe heeft wel een RAID controller, maar misschien niet wat jij zoekt ;)

Maar zo duur zijn RAID controllers los niet, als je genoegen neemt met een PCI versie heb je er al eentje vanaf €20 :)

The devil is in the details.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ
Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?
Zie hiertoe ook de Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. Hier vallen "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" vragen dus ook onder

Het komt er concreet hierop neer: er wordt immers van een echte Tweaker verwacht dat hij/zij zélf zijn/haar eisen kan opstellen en daarna op zélf zoek gaat
/'hoe is dit systeem' - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.