Toon posts:

Hoe kan dit gebeuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje rare topic titel maar ik moet dit kwijt want ik word helemaal gek.

Afgelopen dinsdag viel mijn pc s'nachts uit. S'ochtends merkte ik dat pas. Ik kreeg hem niet meer aan (gebeurde helemaal niks). Dus ik trek even uit andere pc voeding en dat bleek dus het probleem te zijn. S'middags nieuwe voeding gekocht en aangesloten en toen bleek opeens moederbord kapot te zijn (wat dus s'ochtends nog niet was). Dag erna nieuw moederbord gekocht en hij deed het weer.
Nu wou ik net DVD filmpje gaan kijken en toen bleek dat mijn 5.1 het niet deed. Dus eindeloos lang met drivers zitten kloten tot ie opeens reboot en bij het opstarten van windows nog een keer reboot.
En toen ging opeens de HD een piep geluid maken (als een wekker) en werd ie niet meer herkent.
Conclusie dus dat die ook kapot is.
Dus heb ik in aparte momenten een voeding, moederbord en hd verloren binnen 4 dagen tijd. HD was net 3,5 maanden oud van een RMA van een andere HD die ook al kapot was gegaan.
Wat is het toch met mijn computers?
Waarom hoor ik verhalen van mensen die helemaal nooit iets hebben en gaat er bi mij constant iets kapot.
Doe ik iets gruwelijks fout?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weet je zeker dat niets kortsluiting maakt.

Het zou evt nog kunnen liggen aan niet geaarde apparatuur die ervoor zorgt dat piekspanning de kans krijgt het te slopen.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Waarschijnlijk heeft je voeding zijn laatste adem wat te letterlijk door alles geblazen en heeft alle hardware er een opdonder van gekregen en sterft het een beetje af.

Hopen dat de rest wel heel blijft :)

Verwijderd

Ik ben het met gsjonnie eens, ik vermoed dat de ellende een over een tijdje kapot gaande voeding was, die nog meer heeft beschadigd zoals nu blijkt. ;(