playstation 2 emulator

Pagina: 1
Acties:

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik wilde graag het PS2 spel VIRTUA tennis 2 spelen op mijn pc.. ik heb et origineel geleend van een vriend van mij en ik zei tegen hem dat ik er wel uit zou komen. niet dus :( ik heb diverse programmas gedownload. (epsx, pcxs2) maar ze werken allemaal niet.. ook heb ik het forum gesearcht maar de meeste posts dateren uit 2001.. schiet niet echt op dus.. weet iemand raad?? ik zoek dus een goed werkende emulator voor de PC

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Nibbz
  • Laatst online: 18:25

Nibbz

Postmaster General

Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden bleem een goeie emu was. Kan zo alleen ff geen url geven

13:37

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nibbz schreef op 14 november 2003 @ 23:14:
Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden bleem een goeie emu was. Kan zo alleen ff geen url geven
Er is volgens mij geen Playstation 2 versie van Bleem, dus je hoeft geen moeite te doen ;)

Via [google=Playstation 2 Emulator] krijg ik trouwens bergen hits, met toch heel wat nuttige links, heb je er daar al enkele van bekeken, of heb je alleen op GoT gezocht? :)

The devil is in the details.

• siemenz
bij die bergen hits had ik inderdaad al gezocht weinig resultaat.. bleem! is inmiddels failliet en verzorgde inderdaad alleen maar psone games...

• siemenz
kep nog een ander programma geprobeerd.. werkt ook niet.. dat had ik van kazaa... is er niemand die playstation spelletjes op zijn pc speelt dan?!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Naar mijn weten is er nog geen goede PS2 emu die ook officiele games speelt.
Je hebt ze al wel die 1 a 2 demo's spelen, zelf gemaakt zooi en heel soms 1 game.
Maar als je al kijkt hoelang het duurt voor een emu eindelijk klaar is, voor de DreamCast beginnen ze nu pas echt te komen.

Oftwel, of wacht een jaartje of 2 of ga er zelf 1 programeren :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1