Toon posts:

Voedingsproblemen...

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daaag,

Na lang wachten heb ik eindelijk al m'n nieuwe spullen binnen:

- gigabyte 8knxp
- 2x512mb buffalo 400mhz
- p4 3.2 ghz 800 fsb enz
- 2x maxtor 80gb SATA op een raid 0
- 1x maxtor 40gb ATA133

Verder nog standaard dingen zoals brander dvdspeler enzo. Er hangen ook twee casefans in.
Nu heb ik het volgende probleem:
Na het installeren van WinXpPro liep de pc als een gek, niks aan de hand. Tot na een paar dagen hij opeens niet meer op wilde starten. Na de POST kreeg ik alleen een zwart scherm, en kon verder niks doen. Toen heb ik XP opnieuw geinstalleerd, wat dit probleem verhielp. Maar na een paar dagen kwam het weer terug. Heb al vanalles geprobeerd, maar ik denk dat het het aan de voeding ligt. Er ziteen 300W vaag merk in. Wie heeft een idee wat het kan zijn???

Latur (8>

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom zou het functioneren van een voeding beïvloedt worden door een Windows Re-install?

Als je je PSU verdenkt, check dan de voltages tenminste.

Een 300W vaag merk is uberhaupt niet bepaald ruim voor dit systeem. (CPU >= 100W !)

"Daaag" & "Latur" :X Welkom @ GoT. :>

[ Voor 38% gewijzigd door Voutloos op 14-11-2003 23:03 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Naja, na het herinstalleren van windows werktie weer effe.

Verwijderd

kijk in bios je temps na, je voltage lijnen.

En krijg je geen foutmelding ofzo? Geen biepjes? En waar juist steekt ie vast? Instaleer anders eens je windows op de andere HD die erin hangt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 22:58:
Daaag,

Na lang wachten heb ik eindelijk al m'n nieuwe spullen binnen:

- gigabyte 8knxp
- 2x512mb buffalo 400mhz
- p4 3.2 ghz 800 fsb enz
- 2x maxtor 80gb SATA op een raid 0
- 1x maxtor 40gb ATA133
(8>
zittur geen videokaart in? kennewe zien of de 300W voeding genoeg is,
zou ut wel moeten zijn als er verder niets in zit maar misschien wordtie te heet

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Voor dit soort problemen hebben we de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter - probeer eerst maar de tips die daarin staan.

Verder kan het allicht geen kwaad om even te GoT Huisregels nog eens door te nemen wat topictitel en taalgebruik betreft. Wij tweakers doen elkaar constant de groeten, dus hoef je dat niet onder je posts te doen...

/zelfwerkzaamheid - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.