Toon posts:

zwarte kapje amd 700 mhz classic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Ik heb reactie ontvangen op mijn berichtje over overklokken van mijn athlon 700 mhz classic alleen nu weet ik nog neit hoe ik het zwarte kapje er het beste af kan halen. Ik heb al zitten kijken maar ik dacht mischien weet iemand het wel.
trouwens waar kan ik het beste een GFD kopen (via internet)????

Badankt alvast. Nanco :?

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 23:28

Spooksel

Spooksel!

tja... typisch geval van iemand die de search knop niet kan vinden.

even zoeken, hier zijn echt genoeg topics en artikelen over te vinden.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

He kunnen we ook nog iets anders dan bot reageren. :( Dit is kennelijk een nieuwe gebruiker van Tweakers.net en weet dat nog allemaal niet. Geef gewoon een gepast antwoord, post anders nix in deze TOPIC! :7

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

bot reageren... moet ik eens echt bot gaan reageren?

ik gaat ook echt iemand zijn profiel bekijken voordat ik een reactie gaat schrijven... :(

edit:
piep

Verwijderd

Moet ik nou bang gaan worden voor je??? :Z

"moet ik eens echt bot gaan reageren?"

:) :) :) :) :)

Alleen normale posts graag in deze topic, thanx

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

newbie... je doet zelf net zo hard mee hoor.
ga jij eerst zelf nou maar eens wat meer posten...

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nah, en nu even ontopic;):

Ik vind het zelf het makkelijkst en meest veilige om een plamuurmes tussen de rand van de heatplate en de plastic case (dat zwarte kapje dus;)) te zetten en dan wrikken. Uiteindelijk moet vanzelf het kapje los laten en kan je het er ook zo weer op zetten.

Succes!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:11
De ene kant zul je er makkelijker afkrijgen dan de andere, gewoon redelijk veel kracht zetten, heb ik ook gedaan en hij leeft ook nog, gelukkig :)

EDIT: GFD's kun je misschien nog wel krijgen bij http://www.comptechworld.nl ze versturen ook per post.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Ik heb een grote schroevendraaier gepakt, hem tussen de rand geslagen (met me hand) en hem toen open gewipt. Dat 3x en dan bij de 4e met wat meer kracht en hij is eraf (dus bij elke metalen pinnetje een keer). Je hoeft niet bang te zijn dat je de cover heel houd :) Dat lukt waarschijnlijk toch niet :9

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

[mierenneuk modus]
En trouwens Spooky, als jij een VooVoo 5 5500 AGP hebt... Who's the newbie?? :Z
[/mierenneuk modus]

;)

Verwijderd

Is meestal grappig bedoeld :+

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik d8 dat je het best ff 4 gaatjes kan boren op de juiste plekken, als iemand het ook heft gelezen in C!T:? Daar stond precies waar je moest boren, maar ik kan hem niet vinden, iemand anders?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat boren moet je echt niet doen. Schroevendraaier/plamuurmes werkt veel makkelijker en veiliger (en is toch weer net wat minder eng).
Kijk hier: http://www.thetechzone.com/articles/how_to/athlon_case_removal/index.html

De OC-Shop (www.oc-shop.nl) levert de TD2 GFD. Deze heb ik zelf ook, werkt goed. Enige nadeel is dat ie het bij mij niet doet als m'n core voltage lager dan 1,9 volt staat.
Pagina: 1