[CoD] Geen geluid, HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo,
Ik vanmiddag call of duty geinstalleerd, helemaal verheugd om het te spelen! dus ik start het spel, druk meteen het voorfilmpje MET geluid door om zo snel mogelijk te kunne spelen :P en dan opeens in het spel zelf heb ik geen geluid :S en in het menu van cod ook niet. In de intro heb ik dus wel geluid.. weet iemand waar dit aan kan liggen? spelen zonder geluid is egt NIX aan :( heb al vanalles geprobeerd, eerst directx 9b geinstleerd (mayby dat dat er iets mee te maken had) daarna nieuwe drivers van mn geluidkaart geinstaleerd.. werkt dus niet, ik heb overigens een onboard geluidskaart (SIS 7012 Audio Driver) op de site zelf waren de drivers neit eens up2date en de oudere linkte naar downloads die niet bestonde. Dus ik beetje op internet gezocht en daar vond ik paar nieuwe driver, ik heb nu driver versie 5.10.0.6100. Mischien licht het niet aan mijn geluidskaart (drivers) maar aan wat dan?? plz help me, en als het aan mn geluidskaart licht wat kan ik er dan aan doen??
Alvast bedankt :)
greetz naps

edit:
ik heb console aangezet en daa krijg ik een of andere sound error zie ik nu, check deze screen maar

[ Voor 8% gewijzigd door naps op 14-11-2003 22:44 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Je weet zeker dat alle instellingen in Configuratiescherm goed staan? En ingame heb je ook alles goed staan? En kijk ook eens of je een codec pack hebt geinstalleerd, bijvoorbeeld Nimo. Als dat zo is, uninstall die eens.
En je moet natuurlijk niet vergeten je boxen aan te doen ;)

Wat meer op enter drukken is trouwens geen crime, dit is een beetje moeilijk leesbaar.

The devil is in the details.

• naps
MaRc0 schreef op 14 november 2003 @ 22:38:
Je weet zeker dat alle instellingen in Configuratiescherm goed staan? En ingame heb je ook alles goed staan? En kijk ook eens of je een codec pack hebt geinstalleerd, bijvoorbeeld Nimo. Als dat zo is, uninstall die eens.
En je moet natuurlijk niet vergeten je boxen aan te doen ;)

Wat meer op enter drukken is trouwens geen crime, dit is een beetje moeilijk leesbaar.
http://www.euro-sports.net/cod.jpg -> check die error, heeft niet iets met codec pack te maken lijkt mij? ofwel? :S

ik mis trouwens ook een aantal textures :S

[ Voor 5% gewijzigd door naps op 14-11-2003 22:49 ]

• naps
heeeelllp plzzz :(

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kijk hier eens in. Misschien vind je daar wat je kan helpen.

• naps
Apocrypha schreef op 16 november 2003 @ 11:22:
Kijk hier eens in. Misschien vind je daar wat je kan helpen.
laat maar mense, heb de fout zelf al gevonde :) als je bij de deviance versie geen geluid hebt komt het doordat pak1.pk3 verkeerd is geinstaleerd op je hd :) omdat na het brande een texture file in pak1.pk3 corrupt is geworden (was in iedergeval bij mij het geval). Teste of dit bij jou ook het probleem is.. gewoon pak1.pkr in Call of Duty\Main met winrar unzippen, als winrar dan opeen gegevensmoment een error geeft van een corrupt file is dat dus het probleem als je geen geluid hebt :)
Oplossing: Haal pak1.pk3 rechtstreeks uit de iso (.bin) met bv. winiso en zet pak1.pk3 dan in Call of Duty\Main en vervang hem. En woppa je hebt geluid :) en de missende textures die je voorheen had toen je geen geluid heb je nu ook. Je kan overigen ook als je de iso niet meer hebt pak1.pk3 vanaf de cd uitpakken op je hd, dan zal hij wel een error geven om dat ene texture bestand, maar hij zal de rest gewoon unzippen. Pak dan hetgene dat je hebt uitgepakt (3 mappen) in als pak1.pk3 (logish) met compression op: storage of normal. Je mist nu aleen maar 1 texture file van een of ander schip maar de rest van de textures en het geluid werkt nu perfect. Veel plezier met het spele van Call of Duty MET geluid, als je dat voorheen niet had :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
je moet hem weer effe opnieuw installeren had het zelfde probleem gehad!
Pagina: 1