Hallo,
Ik vanmiddag call of duty geinstalleerd, helemaal verheugd om het te spelen! dus ik start het spel, druk meteen het voorfilmpje MET geluid door om zo snel mogelijk te kunne spelen
en dan opeens in het spel zelf heb ik geen geluid
en in het menu van cod ook niet. In de intro heb ik dus wel geluid.. weet iemand waar dit aan kan liggen? spelen zonder geluid is egt NIX aan
heb al vanalles geprobeerd, eerst directx 9b geinstleerd (mayby dat dat er iets mee te maken had) daarna nieuwe drivers van mn geluidkaart geinstaleerd.. werkt dus niet, ik heb overigens een onboard geluidskaart (SIS 7012 Audio Driver) op de site zelf waren de drivers neit eens up2date en de oudere linkte naar downloads die niet bestonde. Dus ik beetje op internet gezocht en daar vond ik paar nieuwe driver, ik heb nu driver versie 5.10.0.6100. Mischien licht het niet aan mijn geluidskaart (drivers) maar aan wat dan?? plz help me, en als het aan mn geluidskaart licht wat kan ik er dan aan doen??
Alvast bedankt
greetz naps
Ik vanmiddag call of duty geinstalleerd, helemaal verheugd om het te spelen! dus ik start het spel, druk meteen het voorfilmpje MET geluid door om zo snel mogelijk te kunne spelen
Alvast bedankt
greetz naps
edit:
ik heb console aangezet en daa krijg ik een of andere sound error zie ik nu, check deze screen maar
ik heb console aangezet en daa krijg ik een of andere sound error zie ik nu, check deze screen maar
[ Voor 8% gewijzigd door naps op 14-11-2003 22:44 ]