Toon posts:

Computer geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, kennis heeft een probleempje, zijn computer geeft geen beeld meer, mijn vid geprobeerd, werkt ook niet, beeldscherm van zijn 2e computer geeft ook geen beeld, deze werkt wel op 2e PC.

Dus ik dacht, AGP slot naar de klote, hij speelt geen spellen dus een simpele PCI kaart zou geen probleem zijn, nu heeft hij voor de zekerheid ook maar even een PCI kaart geprobeerd, maar dan krijgt hij ook geen beeld, terwijl deze wel werkt in die andere PC, heeft er dus alle schijn naar dat zowel PCI als AGP kapot is, maar dat vind ik zelf wel erg onwaarschijnalijk, heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Of heeft een BIOS reset ofzo misschien een oplossong? Dat één van de 2 kapot is kan ik wel begrijpen, maar dat alle sloten naar de klote zijn....

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

BIOS reset kan je toch gewoon proberen ?

verder

Proccesor nog goed ? (oververhit geweest?). Zomaar opeens of heeft hij nog wat gedaan ?

Heb je nog een lijst met specificaties van het systeem ?

[ Voor 18% gewijzigd door Glashelder op 14-11-2003 22:04 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Weet je wel zeker dat de pc is opgestart? Hoor je de diverse post-piepjes? Hoor je het 'standaard geratel' van de HDD tijdens het booten?

Heb je de pc helemaal gestript en dus alleen processor, geheugen EN OF de AGP-kaart erin gehouden OF de PCI-kaart?

Verwijderd

Topicstarter
BIOS reset gaat hij nu proberen :), als ie de handleiding kan vinden that is.

Hij had net een HD terug gekregen van RMA, die ingebouwd en toen ging het mis.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Tegenwoordig bijna onmogelijk als het goed is maar HDD kabel verkeerd om ? Normaal gaat dan alleen een status lampje branden indien het een CDRom/DVD-rom was geweest maar je weet maar nooit :)

offtopic: Bush :+

[ Voor 6% gewijzigd door Glashelder op 14-11-2003 22:06 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Bios reset!

Kabels checken..

Sja.. wat kun je meer doen...

Verwijderd

de search gebruiken

Verwijderd

Dat uiteraard ook doen! :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 22:56 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk brak geheugen, proc of moederbord. En inderdaad goed kabels checken!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is vandaag even flink aan de gang gegaan :P, soms gaat hij wel aan, en soms niet....

Lijkt mij een brakke voeding? Ik ga morgen even mijn voeding er op aan sluiten.
Pagina: 1