Toon posts:

Revoltec Alienstar Fancontroller

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, even een vraagje over een fancontroller:

het gaat over de revoltec alberion fancontroller, hier een linkje naar de website van het bedrijf:

http://www.revoltec.nl/nl/dept_12.html

nu heb ik al een aantal mensen gezien hier die deze fancontroller hebben en ik wilde er zelf ook een kopen, maar niet zonder dat ik weet of je fans ook compleet stil kunt zetten ? Want er zijn ook een aantal fancontrollers waarmee je de fans op een lage(re) snelheid kunt laten draaien, maar niet echt stil kunt zetten.

edit:
was de naam van de fancontroller vergeten.. in de topictitel staat dus alienstar, en dat moet zijn alberion :S

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 20:18 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tja met wat google werk is er toch wel veel te vinden hoor... Ook al is het in het Duits...

Van de eerste en beste site afgeplukt:
Die Herstellerangaben besagen 7-12V, also keinen Spannungsdrop auf Maximalstellung.
Dus je kan je fans tussen 7 en 12 V regelen.. Niet stilzetten...

[ Voor 38% gewijzigd door Apen-nootjes op 14-11-2003 20:27 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

alberion, alienstar, maakt niet uit. Het zijn shameless rips van de Vantec Fancontroller, de NXP-201:

Afbeeldingslocatie: http://www.vantecusa.com/moreimage/images/nxp201_image01.jpg

En dat uitzetten zal alleen mogelijk zijn met de duurdere Digidocs etc. Je kan je fans wel heel erg langzaam laten draaien, doordat er van 5v naar 12v wordt geschakeld op traploze (dat draaiknopje) wijze. Maar sommige fans worden niet blij van 5v, let daar eerst op dus voordat je ze aansluit op zo'n fancontroller.

Anyway: Je vraag is zo te beantwoorden door gewoon wat reviews te lezen die met google.com te vinden zijn, en dan als keywords de productnaam + review in te tikken. Wie zoekt, die vindt ;). Volgende keer zelf dus wat meer moeite doen voordat je een topic opent, dit wordt namelijk verwacht van de tweakers hier.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.