Logitech Z-680, Logitech X620 en Logitech Z5300

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

• Costanel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:11

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
Gegroet,

Ik zoek nog naar een speakerset, alhoewel ik de Logitech Z-680 wel heel interessant vind, is hij toch tamelijk duur.

daarom kijk ik nog verder rond of het de prijs waard is i.v.m. bijvoorbeeld de X620 en Z5300, eventueel ook de Creative Inspire 5500.

aangezien ik geen review kan vinden van de 620 en de 5300 had ik een paar vragen omwille deze sets.

1. hebben ze een optical-in?, ik heb namelijk een PS2 en wil hem daar behalve op de PC ook op aansluiten inc. fatsoenlijke 5.1
2. Wat zijn de voordelen/nadelen i.v.m. de 680?
3. Zijn de snoeren korter/langer dan de 680?
4. Maakt 6.1 veel verschil i.v.m 5.1?

als het misschien kan zou ik ook willen weten of de beste aankoop qua geluidskaart tegenwoordig nog steeds de Audigy 2 is?

alvast bedankt

P.S.: ik weet dat er een Z-serie topic hier is, maar daar kon ik niet echt het antwoord vinden.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 11:27

JT

VETAK y0

Costanel schreef op 14 november 2003 @ 19:58:
P.S.: ik weet dat er een Z-serie topic hier is, maar daar kon ik niet echt het antwoord vinden.
Dan had je daar denk ik toch beter kunnen plaatsen. Daarnaast kan je op de site van Logitech vast wel vinden of ze een digitale ingang hebben. Hint: geen decoder = geen digitale ingang.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Dat topic is zowat dood...

Het ligt eraan wat je wilt.... wil je lompe bas en veel morgelijkheden neem de z680
anders neem de z5300 die kan je in de hoofdtelefooningang van je tv douwen :P

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
ik heb juist een Optical Out nodig, omdat ik zowel op de PC als op de PS2 wil kunnen luisteren.

en aangezien ik geen extra uitgang op de tv heb, ik heb de enige tv-uitgang nodig voor de PS2, kan ik hem ook niet anders aansluiten.

deze topic heb ik btw gemaakt, omdat ik hiermee meer kans op antwoord heb, een dergelijke vraag had ik namelijk al eens in de andere topic gepost.

[ Voor 14% gewijzigd door Costanel op 16-11-2003 14:15 ]

• Boschjesman
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09-2024
Logitch product info site
Broningangen
Digitaal optisch voor dvd- of cd-speler, PlayStation®2, Xbox™*, of pc-geluidskaart (vereist optische kabel, apart verkrijgbaar)
Digitaal coaxiaal voor dvd- of cd-speler, of pc-geluidskaart (vereist coaxiale kabel, apart verkrijgbaar)
6-kanaals direct (3 stereoministekkers) voor 2-, 4- of 6-kanaals pc-geluidskaarten
Analoge stereo-mini voor draagbare cd-, MP3- of MiniDisc®-spelers
* N.B.: Xbox-verbinding vereist Xbox Advanced AV Pack of Xbox High Definition AV Pack, apart verkrijgbaar
het staat ook op de logitech site

[ Voor 3% gewijzigd door Boschjesman op 16-11-2003 15:02 . Reden: [b] ]

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
bij de Z-680 wist ik allang dat het een optical-out had, maar ik wil weten of de X620 en de Z-5300 dat hebben, maar dat staat niet op de pagina.

nu wil ik dus zeker weten of ik ze helemaal niet kan aansluiten.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 19:19

Stewie!

Keen must die!

Geef eens wat info over de x620 (aantal boxen, etc)

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Creative 5500 heeft ook zéér veel aanlsuitmogelijkheden.
En heeft één voordeel over Z-680 (topmodel) dat zeker te melden is:
- Digitaal/analoog gaat via één kabeltje.

Buiten dat is nog te zeggen, Creative boxen zijn 'bagger', die gemaakt dooe Megaworks daarentegen zijn dan weer goei kwaliteit.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:33
Ik vraag me iets anders af, je sluit de x620 aan via de 2 composiet aansluitingen, maar dat is toch gewoon stereo ?
Dan krijg toch geen 4, 5 of 6.1 mee of heb ik dat verkeerd ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
ik hoef niet een set die verschrikkelijk hard kan, laat staan het niveau dat de Z-680 kan bereiken(en dat is extreem hard :|).

de X620 lijkt mij het makkelijkst, 6.1, lekker klein, niet extreem hard...
maar ik heb er nog weinig over gehoord, dus ik weet niet hoe dat apparaat in elkaar zit, heeft iemand hier ervaring mee?

anders gebruik ik gewoon Matrix-surround(dus geen Dolby) of gebruik ik een Audigy 2 Platinum als decoder B) .

1. Weten jullie of dat consequenties heeft voor de kwaliteit van het geluid?
2. wat zijn de voor/nadelen van het aansluiten aan een Audigy 2 Platinum(als decoder dan)?

alvast bedankt, de X620 vind ik momenteel het meest interessant.

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Zoals al gevraagd: maakt 5.1 en 6.1 veel verschil?
Mizitras schreef op dinsdag 18 november 2003 @ 22:34:
Creative 5500 heeft ook zéér veel aanlsuitmogelijkheden.
En heeft één voordeel over Z-680 (topmodel) dat zeker te melden is:
- Digitaal/analoog gaat via één kabeltje.

Buiten dat is nog te zeggen, Creative boxen zijn 'bagger', die gemaakt dooe Megaworks daarentegen zijn dan weer goei kwaliteit.
Wat is er bagger aan? Waarom is de 5500 niet goed?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Verwijderd

Dit topic is echt te oud om hem daarvoor te kicken.

Voor speakersets kun je even kijken in het volgende topic: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.