M55 Hi Prepay - Imode

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Lfraaije
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08-2021
Hallo ik heb een siemens m55 gekocht van hi prepay. maar nu als ik de telefoon aanzet en uitzet zie ik allemaal logo's van i-mode. Ook op mijn achtergrond. Hoe krijg ik de originele opstart/aflsuit schermpjes terug? en hoe krijg ik die achtergrond weg ? ik kan het alleen verbergen door er een wallpaper op te plaatsen.?

Weet iemand hier iets vanaf?

Je kan het wel veranderen maar toch nu is hij niet origineel meer. Kun je die originelen opstart schermpjes niet downloaden ergens. Of kan iemand mij helpen om met een datakabel de originele opstart/afsluit schermpjes van z'n telefoon te kopieren en mij te mailen ofzo?

En hoe zit het met de sms ringtones die zitten er niet op volgens mij ofwel? die speciaal voor de smsjes bedoelt is. Welke ringtone gebruiken jullie voor sms?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:26

Korakal

Up up up!

Lees ajb 'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter? en Siemens M55 :9~ eens door, daar is het al een aantal keren langsgekomen.
Als je ?limit=999 achter de url aanplakt wordt het topic als één lange pagina weergegeven en kun je met ctrl-f zoeken :Y)

ik kan je wel vast een hint geven: delete de verborgen map /customization/operators

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 14-11-2003 20:09 ]

Dit topic is gesloten.