Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] marge rond icoontjes verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mj.roelofsen/got/icons.png
Zoals te zien is op het plaatje is de marge rond de icoontjes tot de zijkant van de layout helemaal verdwenen. ctrl + f5 heb ik al gedaan.

De screenshot is genomen in firebird 0.7

Ik heb de icoontjes voor msn en icq uitstaan mischien dat het daarmee te maken heeft want deze komen normaal gesproken helemaal aan de zijkant te staan.

offtopic:
Even een vraagje tussendoor: Waarom worden er als je niet ingelogt bent geen icons, ondertitels en signatures meer getoond. Het viel me nu pas op en ik dacht dat ze "vroeger" wel altijd zichtbaar waren als je niet ingelogt was?

[ Voor 24% gewijzigd door Civil op 14-11-2003 19:22 . Reden: toevoeging ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

same euvel hier met mozilla 1.5.
indien je msn icoontjes wel aan hebt staan word die afgekapt zelfs.

[ Voor 4% gewijzigd door PipoDeClown op 14-11-2003 19:16 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11 21:36
[rml]eXcyle in "[ tpl] Code valt uit beeld"[/rml]
'k had hem daar al een keer gepost ..

dit probleem begind pas als er meer dan 3 icon's staat op die rij

Windows XP Pro SP1, Mozilla Firebird V0.7+ (build 20031113) laatste nightly dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door eXcyle op 14-11-2003 20:14 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klopt dat Gecko-browsers dit hebben. Als ik het mij goed herinner is het een bug in de Gecko-engine en heeft crisp die bug ook al gemeld :).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:52

crisp

Devver

Pixelated

Harm schreef op 14 november 2003 @ 20:15:
Klopt dat Gecko-browsers dit hebben. Als ik het mij goed herinner is het een bug in de Gecko-engine en heeft crisp die bug ook al gemeld :).
sterker nog, ik heb er ook een workaround voor gevonden die ik lokaal lokaal al geimplementeerd heb ;)

Intentionally left blank

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[s]Een [plain] [/] toevoegen aan het einde van de cell. Of is dat een ranzige oplossing :P[/]

offtopic:
venster open laten staan voor reply later is dom. +1 overbodig, al opgelost

[ Voor 52% gewijzigd door We Are Borg op 14-11-2003 21:47 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We Are Borg schreef op 14 november 2003 @ 21:46:
[s]Een [plain] [/] toevoegen aan het einde van de cell. Of is dat een ranzige oplossing :P[/]

offtopic:
venster open laten staan voor reply later is dom. +1 overbodig, al opgelost
er staat al een spatie achter het laatste icon, maar dat werkt dus niet, een <br /> erachter zetten helpt wel ;)

Intentionally left blank

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
eXcyle schreef op 14 november 2003 @ 20:14:
[rml]eXcyle in "[ tpl] Code valt uit beeld"[/rml]
'k had hem daar al een keer gepost ..

dit probleem begind pas als er meer dan 3 icon's staat op die rij

Windows XP Pro SP1, Mozilla Firebird V0.7+ (build 20031113) laatste nightly dus :P
Dat topic had ik wel gezien, ik dacht dat het daar meer ging over de problemen dat de quote's of code die soms buiten de layout vielen.
Civil schreef op 14 november 2003 @ 19:04:
offtopic:
Even een vraagje tussendoor: Waarom worden er als je niet ingelogt bent geen icons, ondertitels en signatures meer getoond. Het viel me nu pas op en ik dacht dat ze "vroeger" wel altijd zichtbaar waren als je niet ingelogt was?
Iemand nog opheldering over deze vraag?
Het lijkt me een beetje vreemd om mensen die niet ingelogt of niet geregistreerd zijn geen icons, ondertitels en signatures te laten zien. Of is dit juist de bedoeling?

edit:
het valt me nu trouwens ook op dat elke post met een quote, dus twee keer de post van crisp en deze post van mij aan beide zijden de layout met 2 pixels verbreed terwijl dat niet nodig is
Ik wil er wel even een screenshot van maken als dit gewenst is. Tenzij het natuurlijk al bekend is?

[ Voor 15% gewijzigd door Civil op 14-11-2003 23:19 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
Civil schreef op 14 november 2003 @ 23:12:
[...]
Iemand nog opheldering over deze vraag?
Het lijkt me een beetje vreemd om mensen die niet ingelogt of niet geregistreerd zijn geen icons, ondertitels en signatures te laten zien. Of is dit juist de bedoeling?
Ik denk dat het gewoon de bedoeling is. Als je persé die dingen wilt zien kan je inloggen/registreren. Het is ook handig voor modemgebruikers om zonder ingelogd toch op GoT te zitten, want zo hoef je al die icons niet te downloaden :)

The devil is in the details.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt alsof React tegenwoordig ergens anders de 'default prefs' vandaan haalt als vroeger; ik en ACM zijn dat nog aan het uitzoeken.
En idd, een quote in een post verbreedt de post ietwat in Mozilla / Firebird, daarvan ben ik op de hoogte en heb ik lokaal lokaal* al gefixed :)

* lokaal lokaal is bij mij op de PC - daarna gaat het lokaal naar ACM waar ik het kan testen, waarna het ingechecked wordt @ GoT en eens in de zoveel tijd in een update wordt meegenomen.

Intentionally left blank

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
crisp schreef op 14 november 2003 @ 23:38:
Het lijkt alsof React tegenwoordig ergens anders de 'default prefs' vandaan haalt als vroeger; ik en ACM zijn dat nog aan het uitzoeken.
Het viel me ook al op dat als je uitgelogd bent, je geen forum beschrijvingen te zien krijgt. Naar mijn mening toch echt een optie die standaard aan moet staan :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ook fixed enzo :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.