Ik heb een stukje script geschreven om dus met het Microsoft.XMLHTTP component een pagina op te halen van een andere webserver als ik een aantal variabelen POST naar de webserver (ff lekker het XML component gebruiken voor niet-XML doeleinden
)
Nu doe ik dit met de volgende code:
Maar ik kreeg de hele tijd niet wat ik wou en besloot dieper te gaan zoeken. Heb ik een netwerk snifferer geinstalleerd en nu zie ik als ik bovenstaande uitvoerd dat er in de TCP Data het volgende staat:
Wat ik dus denkt, en eigenlijk dus bijna zeker weet is dat er 'aan de andere kant' achter die pagina een Redirect zit, naar de pagina die je hierboven onder Location ziet.
Hoe kan ik deze afvangen en deze nogmaals via bovenstaande methode te versturen echter dan met de GET methode?
Ik heb de volgende commando's al geprobeerd, maar daar kreeg ik het niet mee:
Nu doe ik dit met de volgende code:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| URL = xxxx PostData = xxxx Set oHTTP = Server.CreateObject("Microsoft.XMLHTTP") oHTTP.open "GET", URL, False oHTTP.send PostData Response.Write oHTTP.responseText set oHTTP = nothing |
Maar ik kreeg de hele tijd niet wat ik wou en besloot dieper te gaan zoeken. Heb ik een netwerk snifferer geinstalleerd en nu zie ik als ik bovenstaande uitvoerd dat er in de TCP Data het volgende staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| nŸX–.Püjm .E.6à¿@.6&âÕ龜À¨..Pî2ë}`ϸ¡Pä [»..HTTP/1.1 302 Found Date: Fri, 14 Nov 2003 17:13:35 GMT Server: Apache/1.3.27 (Unix) mod_webapp/1.2.0-dev PHP/4.3.2 FrontPage/5.0.2.2510 mod_ssl/2.8.14 OpenSSL/0.9.7b X-Powered-By: PHP/4.3.2 Location: http://www.xxxxxxxxxxxxxxx.xxx/xxx.xx?xxxx=xxx&xxx=xxx Keep-Alive: timeout=15, max=44 Connection: Keep-Alive Transfer-Encoding: chunked Content-Type: text/html 0 ....... |
Wat ik dus denkt, en eigenlijk dus bijna zeker weet is dat er 'aan de andere kant' achter die pagina een Redirect zit, naar de pagina die je hierboven onder Location ziet.
Hoe kan ik deze afvangen en deze nogmaals via bovenstaande methode te versturen echter dan met de GET methode?
Ik heb de volgende commando's al geprobeerd, maar daar kreeg ik het niet mee:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| readyState responseBody responseStream responseText responseXML status statusText |
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!