Ik ben al een tijdje met Visual Basic bezig. Nu had ik het idee om een soort spel (voor zover je het spel kan noemen) te maken in Visual Basic.
Het ziet er niet uit en gaat er voorlopig ook niet uitzien, maar ik heb een label gebruikt om een soort struik te maken. Groen veld gewoon dus. Aleen als de persoon zich verplaats dan moet dit veld (label) zich naar beneden verplaatsen. Ik heb ik het boek gezien dat het kan (wordt 1 zin aan besteed ofzo), alleen het boek is 400 pagina's dik en ik kan het onmogelijk terugvinden
Ik heb me suf gezocht op dit forum
[search=Visual Basic Label verplaatsen]
[search=VB Label verplaatsen]
[search=Visual Basic object verplaatsen]
[search=VB object verplaatsen]
Hoe doe je dat ?
Oja dat een spel eigenlijk in C++ moet ipv in VB dat weet ik nu wel, kwam toevallig zo'n topic tegen. C++ komt later nog wel
Het ziet er niet uit en gaat er voorlopig ook niet uitzien, maar ik heb een label gebruikt om een soort struik te maken. Groen veld gewoon dus. Aleen als de persoon zich verplaats dan moet dit veld (label) zich naar beneden verplaatsen. Ik heb ik het boek gezien dat het kan (wordt 1 zin aan besteed ofzo), alleen het boek is 400 pagina's dik en ik kan het onmogelijk terugvinden
Ik heb me suf gezocht op dit forum
[search=Visual Basic Label verplaatsen]
[search=VB Label verplaatsen]
[search=Visual Basic object verplaatsen]
[search=VB object verplaatsen]
Hoe doe je dat ?
Oja dat een spel eigenlijk in C++ moet ipv in VB dat weet ik nu wel, kwam toevallig zo'n topic tegen. C++ komt later nog wel
[ Voor 10% gewijzigd door Glashelder op 14-11-2003 18:34 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc