Allereerst even mijn situatie:
3 Windows XP computer aangesloten op internet via router.
Op de router is DHCP ingeschakeld.
Nu heb ik 2 pc's opnieuw geinstalleerd. Op de ene werkt alles perfect (meteen nadat de drivers voor het netwerkkaartje waren geinstalleerd). Op de ander werkt het niet.
Op het moment als ik in XP een nieuwe connectie aanmaak via de wizard en dan kies dat de computer waar ik op zit via een andere computer op het netwerk komt en de wizard verder voltooi, werkt hij perfect. Reboot ik; doet hij het niet meer. Herhaal ik de stap hierboven werkt hij weer. Waar het dus op neer komt is dat ik na elke reboot weer die wizard moet draaien wil ik kunnen internetten.
Op het netwerk komt de computer overigens ook niet..
Wat heb ik al geprobeert:
- Search
- Opnieuw installeren
- Andere netwerkkaart
- Drivers netwerkkaart
- Uiteraard wizard al een aantal malen gedraaid
Iemand enig idee?
bvd.
3 Windows XP computer aangesloten op internet via router.
Op de router is DHCP ingeschakeld.
Nu heb ik 2 pc's opnieuw geinstalleerd. Op de ene werkt alles perfect (meteen nadat de drivers voor het netwerkkaartje waren geinstalleerd). Op de ander werkt het niet.
Op het moment als ik in XP een nieuwe connectie aanmaak via de wizard en dan kies dat de computer waar ik op zit via een andere computer op het netwerk komt en de wizard verder voltooi, werkt hij perfect. Reboot ik; doet hij het niet meer. Herhaal ik de stap hierboven werkt hij weer. Waar het dus op neer komt is dat ik na elke reboot weer die wizard moet draaien wil ik kunnen internetten.
Op het netwerk komt de computer overigens ook niet..
Wat heb ik al geprobeert:
- Search
- Opnieuw installeren
- Andere netwerkkaart
- Drivers netwerkkaart
- Uiteraard wizard al een aantal malen gedraaid
Iemand enig idee?
bvd.
edit:
bewaard in topic moet uiteraard bewaart zijn
bewaard in topic moet uiteraard bewaart zijn
[ Voor 14% gewijzigd door TricTrac op 14-11-2003 18:21 ]