Toon posts:

[vb6] Mdi Menu word Child Menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MDI form met een menu "bestand" waar een aantal subitems onder zitten om childformulieren te openen. Dit werkt allemaal perfect.

Maar als ik nu in een childformulier een menu aanmaak en ik open dit childformulier dan komt dit in de plaats te staan van het menu van de MDI zodat het niet meer mogelijk is een childformulier te openen.

Is het niet mogelijk om te zorgen dat het menu "bestand" van de MDI blijft staan en het menu van het childformulier er naast komt te staan ipv het te vervangen ?

En om nou in elk childformulier een menu "bestand" te maken met alle childformulieren daaronder zie ik ook niet zitten. De applicatie is nu nog vrij klein maar gaat erg groot worden dus om elk menu handmatig aan te gaan zitten passen heb ik weinig zin in

Als het echt niet anders kan kan ik het menu "bestand" in de childformulieren altijd nog dynamisch laten vullen maar liever niet. Echt sneller zal het er dan niet op worden.

Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk overkomt en dat er iets concreets uitkomt

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand enig idee ?

Verwijderd

Topicstarter
beetje jammer weer

• DukeMan
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij is het niet mogelijk. Ik heb het namelijk nog nooit gezien, of zelf aan de praat gekregen....

Je kan trouwens eens kijken naar de optie NegotiateMenus in het child of parent form. misschien dat je daar iets mee kan...
edit:

net even getest en volgens doet dat ook niets

[ Voor 15% gewijzigd door DukeMan op 21-11-2003 16:16 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:14

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
bedankt mensen. zo te zien blijft het omslachtig.
Pagina: 1