Toon posts:

dtm race driver

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
helle boys

ik heb even gesearcht en ik kwam bij een vage site over dtm race driver. Ik speel alle spellen met een kopie. (omdta ik de originele niet kapot wil hebbe) en ik heb dus op die site gelezen dat als je hem gekopieerd hebt dat hij dan heel slecht gaat sturen en dat je in de laatste race van de baan af geramt word. is er een patch voor om dit tegen te gaan??? ik heb ook op de tweakers.net search gedaan maar konm niets vinden.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:39:
helle boys

ik heb even gesearcht en ik kwam bij een vage site over dtm race driver. Ik speel alle spellen met een kopie. (omdta ik de originele niet kapot wil hebbe) en ik heb dus op die site gelezen dat als je hem gekopieerd hebt dat hij dan heel slecht gaat sturen en dat je in de laatste race van de baan af geramt word. is er een patch voor om dit tegen te gaan??? ik heb ook op de tweakers.net search gedaan maar konm niets vinden.
wat je ook gelezen mag hebben is klin-klare onzin, een spel merkt zelf niet ineens dat het "Gekopieerd" is, en als jij het orginele exemplaar hebt heb je alle recht om het te kopieeren omdat je bang bent dat het orgineel anders beschadigd. Kortom ALS je het orgineel heb kopieer je em gewoon lekker en speel je het spel, zou kunnen dat je een mogelijke patch nodig hebt om em met een gekopieerde cd te spelen, dat zul je vanzelf merken.

... MMORPG Addict.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

-foutje-

[ Voor 99% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-11-2003 17:43 ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
dat dacht ik ook al want ALS ik het origineel heb >:) als heb ik het over!! hoe moet het kopie dan weten dat het gekopieerd is??? maar alvast bedankt he

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19
naar zo'n patch/crack vragen om de anti-kopieer werking tegen te gaan is trouwens tegen de regels :{

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Crash-Override schreef op 14 november 2003 @ 17:50:
naar zo'n patch/crack vragen om de anti-kopieer werking tegen te gaan is trouwens tegen de regels :{
Heb je gelijk in ... maar ik geef em op basis van z'n vraag graat het voodeel van de twijfel.

... MMORPG Addict.

• sig69
  • Laatst online: 14:00
Als je 'm goed kopieert heb je niet eens een patch nodig

Roomba E5 te koop

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19
CRiMiNaL schreef op 14 november 2003 @ 17:52:
[...]

Heb je gelijk in ... maar ik geef em op basis van z'n vraag graat het voodeel van de twijfel.
mjah, in that case :P

je gaat dan idd iets merken van die 'fade' beveiliging,
en je game wordt er idd niet beter op
dit is natuurlijk op te lossen met een goede crack (en nee, daar mag je hier niet om vragen)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:36
Mja, als er een dergelijke beveiliging inzit dan speel je maar lekker met je originele cd's :Y)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.