GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Tis op zich wel een leuk id maar t voegt nix toe aan GoT (en nee dat doet OF etc. ook niet). Ik denk alleen dat een forum als dit na een tijdje leegloopt...:)
Voor dit soort topics is ooit een OF forum gemaakt, dat toen nogal uit de hand liep.
In keer per week zo'n topic kan SG nog wel verdragen.
In keer per week zo'n topic kan SG nog wel verdragen.
Schaap-doed:
Get a life: clean up your posts!
Op de een of andere manier weet jij elke keer zoveel shit in je posts te gooien dat het niet leuk meer is. Het hele rijtje smileys 4 keer is niet extra tof. Net als 6 verschillende onderschriften, het is gewoon irritant. Ik heb gisteren in die thread van jou ook al een hoop shit van je opgeruimd. Zorg in het vervolg even dat je zinvol post en geen overbodige rommel. Casema-ers en modemers worden er echt niet vrolijker door als ze jouw 104 extra smileys nog eens moeten binnenhalen...
Get a life: clean up your posts!
Op de een of andere manier weet jij elke keer zoveel shit in je posts te gooien dat het niet leuk meer is. Het hele rijtje smileys 4 keer is niet extra tof. Net als 6 verschillende onderschriften, het is gewoon irritant. Ik heb gisteren in die thread van jou ook al een hoop shit van je opgeruimd. Zorg in het vervolg even dat je zinvol post en geen overbodige rommel. Casema-ers en modemers worden er echt niet vrolijker door als ze jouw 104 extra smileys nog eens moeten binnenhalen...
Bericht hierboven
ha femme.. dittiz de eerste keer dat ik jou een reply zie posten...
maare...
ik ben nog een beetje nieuw hier dus...
wat is OF ??
Onzin Forum ofsow?
GrTz. J
P.S. heb jij een beetje verstand van netcape?
ik wil nl http://www.pro-md.net/new er in netscape hetzelfde uit laten zien als in internet explorer. nu staan er 2 witte lijnen doorheen...
hoop dat jij t weet....
mzzls
maare...
ik ben nog een beetje nieuw hier dus...
wat is OF ??
Onzin Forum ofsow?
GrTz. J
P.S. heb jij een beetje verstand van netcape?
ik wil nl http://www.pro-md.net/new er in netscape hetzelfde uit laten zien als in internet explorer. nu staan er 2 witte lijnen doorheen...
hoop dat jij t weet....
mzzls
Daar zijn hier fora's voor. En dit forum is hier duidelijk niet voor.
Ja hij heeft verstand van NS en nee hij zal je niet helpen, maar verwijzen naar het Webdesign en scripting forum.
OF is idd onzinforum, het is momenteel ff verwijderd omdat het uit de hand liep en tjsah da's rot. Wat er nu waarschijnlijk gaat gebeuren is dat het gehele forum opnieuw ingedeeld wordt, met een nieuwe faq en policy (maar ik denk niet dat jij die ooit gelezen hebt, dus waarom zou ik dat vertellen?).
OF is idd onzinforum, het is momenteel ff verwijderd omdat het uit de hand liep en tjsah da's rot. Wat er nu waarschijnlijk gaat gebeuren is dat het gehele forum opnieuw ingedeeld wordt, met een nieuwe faq en policy (maar ik denk niet dat jij die ooit gelezen hebt, dus waarom zou ik dat vertellen?).
Bericht hierboven
faq
Een losse policy is er nog niet, die zit door de faq verweven, ik zou je dus willen aanraden deze eens goed door te spitten.
Een losse policy is er nog niet, die zit door de faq verweven, ik zou je dus willen aanraden deze eens goed door te spitten.
Bericht hierboven
Staan 3 lettertjes bovenaan deze page, kijk 's ff misschien gaat er wel een wereld voor je open 
Edit:
Ten eerste was ik vergeten te vertellen welke 3 lettertjes het zijn (...)
Ten tweede heeft Floris al gereageerd. (moet toch na het lezen van een topic eerst weer ff op F5 drukken voordat ik reageer...
Edit:
Ten eerste was ik vergeten te vertellen welke 3 lettertjes het zijn (...)
Ten tweede heeft Floris al gereageerd. (moet toch na het lezen van een topic eerst weer ff op F5 drukken voordat ik reageer...
Verwijderd
Hoe kan je meer newbie zijn? 
Sorry schaap2k, maar ik denk niet dat de adjes jou een mod willen maken, aangezien je erg nieuw bent, en je duidelijk niet inziet hoeveel verantwoordelijk het is.
Sorry schaap2k, maar ik denk niet dat de adjes jou een mod willen maken, aangezien je erg nieuw bent, en je duidelijk niet inziet hoeveel verantwoordelijk het is.
daar wassik al achter en hebbik dus geen problemen mee...
en het is inderdaad zo dat een appart sub-forum over screenshot's en shell's een eeweeksvlieg (forum) is... dus ik houd he wel bij mijn topic in stuffis generalis
thnx for the reply's
P.s.: ik ga nu ff de FAQ lese!
GrTz. J
en het is inderdaad zo dat een appart sub-forum over screenshot's en shell's een eeweeksvlieg (forum) is... dus ik houd he wel bij mijn topic in stuffis generalis
thnx for the reply's
P.s.: ik ga nu ff de FAQ lese!
GrTz. J
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()