[worms 3d] zit vast in het vuurtoren level

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik zit dus in het level waarin je begint met 1 health en dan de tour operator moet neerschieten. Vervolgens gebruik ik de jet pack om naar de haai te vliegen en vanuit daar naar het boothuis, waar ik 2 Girders krijg. Het probleem is dat ik deze meteen moet plaatsen en niet meer gewoon kan lopen. De girders kunnen namelijk niet verder dan een bepaalde afstand van de worm geplaatst worden. Ik zit dus helemaal vast. Hoe zijn jullie hier voorbij gekomen??

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
das dus een zwaar irritante 'bug' in deze game
als je verder geen andere wapens meer hebt selecteert ie automatisch die dingen en kun je haast niks zinnigs meer doen 8)7
had hier ook last van in dat level waarbij die koeien gedropt worden in dat water en je die switch van die ijsmachine om moet zetten :(

• Sneak[3G]
maar eh? ik zit dus VAST!! En kan die Girders niet deselecteren!! En ik kom ook niet zonder de jet pack naar de haai toe (zal het eens proberen). In dat geval heb ik nog een jet pack over en kan ik die selecteren, zodat ik kan lopen.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Sneak[3G]
Crash-Override schreef op 14 november 2003 @ 17:49:
das dus een zwaar irritante 'bug' in deze game
als je verder geen andere wapens meer hebt selecteert ie automatisch die dingen en kun je haast niks zinnigs meer doen 8)7
had hier ook last van in dat level waarbij die koeien gedropt worden in dat water en je die switch van die ijsmachine om moet zetten :(
Hmmz heel erg jammer dat ik er uit ben doordat ik het even op fok gevraagd heb. Ik had meer verwacht van GOT :) ---> met backspace DEselecteer je de Girder

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56
dat komt omdat GoT er vanuit gaat dat voordat je een post doet, al gezocht hebt. GoT is een laatste redmiddel. Dan moet je zeker FOK! al geprobeerd hebben.. ;)

easy peasy... :)

[ Voor 29% gewijzigd door party42 op 18-11-2003 11:59 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

Sabbi

je denkt aan mij.

Staat anders gewoon in de handleiding door :)
Zo ben ik, die ook z'n handleiding 'kwijt' wat, erachter gekomen dat het Backspace was door gewoon op een hoop toetsen te gaan rammen... Kom je er ook meteen achter wat de F-toetsen doen wat de enter-toets allemaal voor leuke dingen doet.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
Sneak[3G] schreef op 18 november 2003 @ 10:27:
[...]

Hmmz heel erg jammer dat ik er uit ben doordat ik het even op fok gevraagd heb. Ik had meer verwacht van GOT :) ---> met backspace DEselecteer je de Girder
thx voor de oplossing :)

• Sneak[3G]
party42 schreef op 18 november 2003 @ 11:58:
dat komt omdat GoT er vanuit gaat dat voordat je een post doet, al gezocht hebt. GoT is een laatste redmiddel. Dan moet je zeker FOK! al geprobeerd hebben.. ;)

easy peasy... :)
Ik heb het daar niet gevonden, (nog erger) ik heb het moeten vragen daaro!
Omdat jij te lui was om me te antwoorden :)
(lastig trouwens he? Dat die handleidingen altijd zo snel kwijtraken?)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 19:50
Hoe beweeg je trouwens je Air Strike vizier over het hele veld? :?

Kan alleen met muis, maar ik weet dat het ook anders mogelijk is... :)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

Sabbi

je denkt aan mij.

Control ingedrukt houden, aan muis zwengelen...
Pagina: 1