Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
das dus een zwaar irritante 'bug' in deze game
als je verder geen andere wapens meer hebt selecteert ie automatisch die dingen en kun je haast niks zinnigs meer doen
had hier ook last van in dat level waarbij die koeien gedropt worden in dat water en je die switch van die ijsmachine om moet zetten
als je verder geen andere wapens meer hebt selecteert ie automatisch die dingen en kun je haast niks zinnigs meer doen
had hier ook last van in dat level waarbij die koeien gedropt worden in dat water en je die switch van die ijsmachine om moet zetten
maar eh? ik zit dus VAST!! En kan die Girders niet deselecteren!! En ik kom ook niet zonder de jet pack naar de haai toe (zal het eens proberen). In dat geval heb ik nog een jet pack over en kan ik die selecteren, zodat ik kan lopen.
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Hmmz heel erg jammer dat ik er uit ben doordat ik het even op fok gevraagd heb. Ik had meer verwacht van GOTCrash-Override schreef op 14 november 2003 @ 17:49:
das dus een zwaar irritante 'bug' in deze game
als je verder geen andere wapens meer hebt selecteert ie automatisch die dingen en kun je haast niks zinnigs meer doen![]()
dat komt omdat GoT er vanuit gaat dat voordat je een post doet, al gezocht hebt. GoT is een laatste redmiddel. Dan moet je zeker FOK! al geprobeerd hebben.. 
easy peasy...
easy peasy...
[ Voor 29% gewijzigd door party42 op 18-11-2003 11:59 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Staat anders gewoon in de handleiding door 
Zo ben ik, die ook z'n handleiding 'kwijt' wat, erachter gekomen dat het Backspace was door gewoon op een hoop toetsen te gaan rammen... Kom je er ook meteen achter wat de F-toetsen doen wat de enter-toets allemaal voor leuke dingen doet.
Zo ben ik, die ook z'n handleiding 'kwijt' wat, erachter gekomen dat het Backspace was door gewoon op een hoop toetsen te gaan rammen... Kom je er ook meteen achter wat de F-toetsen doen wat de enter-toets allemaal voor leuke dingen doet.
thx voor de oplossingSneak[3G] schreef op 18 november 2003 @ 10:27:
[...]
Hmmz heel erg jammer dat ik er uit ben doordat ik het even op fok gevraagd heb. Ik had meer verwacht van GOT---> met backspace DEselecteer je de Girder
Ik heb het daar niet gevonden, (nog erger) ik heb het moeten vragen daaro!party42 schreef op 18 november 2003 @ 11:58:
dat komt omdat GoT er vanuit gaat dat voordat je een post doet, al gezocht hebt. GoT is een laatste redmiddel. Dan moet je zeker FOK! al geprobeerd hebben..
easy peasy...
Omdat jij te lui was om me te antwoorden
(lastig trouwens he? Dat die handleidingen altijd zo snel kwijtraken?)
Hoe beweeg je trouwens je Air Strike vizier over het hele veld?
Kan alleen met muis, maar ik weet dat het ook anders mogelijk is...
Kan alleen met muis, maar ik weet dat het ook anders mogelijk is...
Control ingedrukt houden, aan muis zwengelen...
Pagina: 1