Toon posts:

[n00b] Alternatief voor Bison Elktro? Wie?

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een n00b en wil voor het eerst m'n xp palomino unlocken. weet er iemand een alternatief voor bison elektro dat mij teveel kost, nl. €20,-? ik woon in de noordoostpolder met weining speciaalzaken dus noem pls _/-\o_ iets bij een algemene zaak.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Nou, wat dacht je van bijvoorbeeld een achterruit-reparatiekitje? Of gewoon geleidende zilverlijm van een ander merk? Mogelijkheden genoeg :P

Verwijderd

Moet je bij pierre-oord wezen (usert hier op Got) :) Kost ongeveer 5 euro.. Of hij het voor je wil regelen is een ander verhaal aangezien hij geen winkel is. Maar je kan het vragen natuurlijk..

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Je kan ook nog eerst de putjes opvullen met gewone secondenlijm en daarna met geleidende zilververf over de bruggen heen verven. Dit is echter wel iets meer prutswerk, omdat je nu 2x alles moet afplakken. Gaat het mis, en lijm je over een contactpuntje van een brug heen dan heb je wel een probleem, aangezien de verf dan geen contact meer maakt, maar dat valt evenuteel wel weer met heel fijn schuurpapier op te lossen.

Het voordeel is echter dat je met zo'n €5 aan spullen klaar bent.

Verwijderd

Zilver geleidende lijm is te koop op www.inkoopacties.net voor d8 ik 7 euro :)

Verwijderd

Topicstarter
thx voor het advies, maar hier in de klerepolder heb je weining kans op het vinden van een zaak waar ze het überhaupt zouden moeten verkopen :9 . óf ze het dan ook nog eens daadwerkelijk verkopen is een tweede punt. ik heb bij de loklale gamma's en karweien gekeken en daar hadden ze niet eens bison elektro :? .

ik kan dan ook zeker wat met het advies van seaborg om het bij www.inkoopacties.net te bestellen. de verkoper ervan is btw pierre-oord.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-12 11:52

Shuriken

Life is all about priorities

Ik ben gewoon naar de eerste de beste electronica zaak gegaan. Ik heb daar gevraagd naar reparatie kit voor printplaat.

Ik kreeg een of ander buisje met wazig spul erin. Maar het werkt perfect. En dat koste misschien 5 euro.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:36:
thx voor het advies, maar hier in de klerepolder heb je weining kans op het vinden van een zaak waar ze het überhaupt zouden moeten verkopen :9 . óf ze het dan ook nog eens daadwerkelijk verkopen is een tweede punt. ik heb bij de loklale gamma's en karweien gekeken en daar hadden ze niet eens bison elektro :? .

ik kan dan ook zeker wat met het advies van seaborg om het bij www.inkoopacties.net te bestellen. de verkoper ervan is btw pierre-oord.
Gamma en karwei hebben het idd niet in het assortiment. Elke beetje fatsoenlijke automaterialen handel verkoopt het. Daar heb ik het ook weg voor mijn l12 mod.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-12 08:38

Elektronicanet

Leds do it!

heb ooit gelezen dat je ook potlood schaafsel door de lijm kan mengen. Heb 't nooit geprobeerd, dus ik weet niet of het werkt :)

Nederlander in België

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-12 15:28

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Elektronicanet schreef op 14 november 2003 @ 22:07:
heb ooit gelezen dat je ook potlood schaafsel door de lijm kan mengen. Heb 't nooit geprobeerd, dus ik weet niet of het werkt :)
jah denk dat je dan 20% kans hebt dat het lukt, maar das wel een ECHT gekunstel met zooi hoor, als je het doet probeer zo weinig mogelijk lijm te gebruiken, of iets op waterbasis zodat het lijmvolume goed inslinkt, anders zal het niet werken denk ik. Als je echt desperate bent is het het proberen waard.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

het lijkt me zeer sterk als je werkt, dan zou het nog beter moeten werken als je gewoon het putje vult met secondelijm en er vevolgens een potloodstreepje overheen trekt, maar dat staat bekend als niet-werkend.

Verwijderd

Mischien kan het ook wel werken als je heel fijn koperpoeder of zilverpoeder door lijm heen mixt, zou in elk geval beter moeten werken dan potloodslijpsel. Maarja het is en blijft proberen :)

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-12 08:38

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 23:15:
Mischien kan het ook wel werken als je heel fijn koperpoeder of zilverpoeder door lijm heen mixt, zou in elk geval beter moeten werken dan potloodslijpsel. Maarja het is en blijft proberen :)
Ik weet nog niet zo net of dat beter zou werken, want grafiet heeft een heel andere structuur en is veel fijner.

Nederlander in België

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 17:11

t!mP

is inflatie gevoelig

AtomicShockwave schreef op 15 november 2003 @ 19:48:
[...]

jah denk dat je dan 20% kans hebt dat het lukt, maar das wel een ECHT gekunstel met zooi hoor, als je het doet probeer zo weinig mogelijk lijm te gebruiken, of iets op waterbasis zodat het lijmvolume goed inslinkt, anders zal het niet werken denk ik. Als je echt desperate bent is het het proberen waard.
net zo weinig kans als dat je gewoon een streep trekt (en t laserputje dicht).

Verwijderd

Topicstarter
thanx gasten, hoe sluit ik nu deze topic hahaha?
Pagina: 1