[outlook express] E-mail incl. plaatjes printen

Pagina: 1
Acties:

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid om e-mailberichten te printen, dit incl. plaatjes. Het bericht eerst opslaan als HTML kan en vervolgens uitprinten kan, maar dit vind ik een irritante omweg.

Is er geen makkelijker manier?

• NokiaFan
NokiaFan schreef op 14 november 2003 @ 15:58:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid om e-mailberichten te printen, dit incl. plaatjes. Het bericht eerst opslaan als HTML kan en vervolgens uitprinten kan, maar dit vind ik een irritante omweg.

Is er geen makkelijker manier?
Subtiel schopje...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

File -> print :? :+

Werkt hier met OE6 gewoon goed (ik heb speciaal even het stof er af geblazen om het te testen - geen enkel probleem).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• NokiaFan
F_J_K schreef op 19 november 2003 @ 15:32:
File -> print :? :+

Werkt hier met OE6 gewoon goed (ik heb speciaal even het stof er af geblazen om het te testen - geen enkel probleem).
Ik zal het mailtje es naar jou sturen, kijken of het dan ook werkt... oke?

edit:
edit: hij is onderweg...

[ Voor 7% gewijzigd door NokiaFan op 19-11-2003 17:07 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Mij best :)

Al ben ik normaal helemaal geen fan van HTML in mail :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• NokiaFan
F_J_K schreef op 19 november 2003 @ 17:06:
Mij best :)

Al ben ik normaal helemaal geen fan van HTML in mail :+
en?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

En toen ging ik aardappels schillen :D

Idd, geen print. (Niet in OE, niet in OL, niet in Thunderbird). Wel een lief kaartje trouwens :D

Maar het ligt aan het mailtje ipv aan het programma:
---
img border="0" src="../../headers/maileenpatient.gif"
img border="0" src="../../images/bezoeker/terug.gif
---

Dat zal zeker niet werken aangezien dat niet op mijn schijf staat, wel een mooi rood kruis ;)

---
table [F_J_Knip] background="http://www[ een url ]/beer.gif"
---
Dat is een background, wat AFAIK juist expres nooit wordt geprint omdat het een background is.

En dat waren de plaatjes. Maar het gaat dus om specifiek deze (dit soort) mail, ik dacht even in het algemeen mailtjes met plaatjes :)

Ik ga nu even eten, maar kijk dus even of je het op een andere manier kan oplossen ipv. een background.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 19-11-2003 17:46 . Reden: zal ik de URL maar even weglaten :) ]

• NokiaFan
Mmm. Er wordt idd een HTML tabel verstuurd met daarin een achtergrond. Die header en de terug button gaan er nog uit, dat is het probleem niet. Met dit soort mailtjes is het natuurlijk handig om een achtergrond, precies zo groot als de tabel mee te sturen, dit i.v.m. de kaders enzo. Het zou dus ook heel handig zijn als de print-out er precies hetzelfde uit zou zien, als op het scherm.

Weet zeker dat de tabel gaat verlopen, als je deze los opbouwd, uit verschillende cellen etc. |:(

edit:

Mmm, de oplossing is heel simpel eigenlijk. Het lijkt alleen dat je de PC een keer opnieuw moet starten, vandaar ik er in eerste instantie niet uitkwam. Vink het vinkvakje in IE aan onder Geavanceerd Afbeeldingen printen ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door NokiaFan op 02-12-2003 11:31 ]

Pagina: 1