ik ben nu bij de eindbaas aangekomen en hij heeft de hele vloer al kapot geknalt, maar wat moet ik daarna doen?
Euh - als eens gezocht op Internet?
In ieder geval:
Je moet dom rondjes blijven lopen en veel kogels klaar hebben liggen. Op een gegeven moment zegt Max zoiets als: "Ik kon hem niet raken... Boven hem hing het mooie topstuk van de koepel..." ofzow. Dat stuk zit dus met redelijk wat niet al te stevige pinnetjes vast...
Ik neem aan dat je het zo wel snapt?
In ieder geval:
Je moet dom rondjes blijven lopen en veel kogels klaar hebben liggen. Op een gegeven moment zegt Max zoiets als: "Ik kon hem niet raken... Boven hem hing het mooie topstuk van de koepel..." ofzow. Dat stuk zit dus met redelijk wat niet al te stevige pinnetjes vast...
Ik neem aan dat je het zo wel snapt?
je hoeft niet rondjes te blijven lopen, je kan al gelijk beginnen met die pinnen er uit te schieten dan valt die koepel vanzelf naar beneden en heb je em
Verwijderd
OT:
Kheb het spel nog niet gespeelt ivm requirements, maar het einde is dus ong. net zo als einde @ MP1?!:S
Kheb het spel nog niet gespeelt ivm requirements, maar het einde is dus ong. net zo als einde @ MP1?!:S
erm jah net zoiets, lompe dingetjes kapot schieten net als bij het einde van mp1 (die toren) maar nu het dak van een coopel ofzo, die valt dat op dat ventje (vinnie ofzo geloof ik) en dan valt hij naar benee en is hij en iedereen behalve maxje doodVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 18:36:
OT:
Nee, dan is iedereen dood en Maxje ongelukkig. Sequel.naps schreef op 14 november 2003 @ 23:20:
...en dan valt hij naar benee en is hij en iedereen behalve maxje doodeinde, en iedereen leefde nog lang en gelukkig
Forget your fears...
...and want to know more...
Pagina: 1