Toon posts:

[tv-out] Zwart-wit beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de tv out faq goed doorgelezen maar ik kom er nog niet uit....
vandaar dit topic.
Ik heb een Gigabyte GV-R96P128D, Radeon 9600, PRO 8x AGP,128MB DDR- 600 RAM, TV-out, DVI- I Port videokaart met dus alleen een s-video out.
Het is niet de eerste keer dat ik mijn tv aansluit op een computer maar bij deze wil het niet lukken.. heb alle instellingen goed ingesteld (pal-b enz enz)
Ik werk wel via een scartblok omdat mijn tv geen vaste s-video in heeft (duh) maar wel een vaste composite-in, maar mijn kaart heeft dus dan weer geen composite-out. Probleem dus, maar dat stuk over je s-video kabel ombouwen naar een composite snap ik niet helemaal. Heb ik bijvoorbeeld een conexant chip??? en als ik die niet heb, wat dan, ben naleijk niet zo heel erg gigantisch technisch..
TVtool heb ik ook al gerpobeerd maar die werkt niet met mijn kaart, nog een probleem dus...., Als ik mijn tv als 2de monitor instel heb ik dus alleen maar zwart wit beeld....

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Je moet een andere svhs naar composite converter hebben. Je hebt hoogswaarschijnlijk geen conexant. Anders werkt het direct zonder extra condenstator. Ga naar een electra zaakje, leg het uit en koop voor 2€ een goede converter :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 22:46
FastBunny schreef op 14 november 2003 @ 15:30:
Je moet een andere svhs naar composite converter hebben. Je hebt hoogswaarschijnlijk geen conexant. Anders werkt het direct zonder extra condenstator. Ga naar een electra zaakje, leg het uit en koop voor 2€ een goede converter :)
2 euro maar????? Waar? Hier bij ons in de buurt kosten ze nog zo'n 7 euro... :(

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire