Toon posts:

Radmin vertraging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey ik heb 2 pc en ik wil van beneden naar boven kunnen(local dus). radmin is mij aangeraden. werkt perfect maat ik hou toch wat vertraging. kan dit verholpen worden door ipv 10mbit hub een 100mbit hub of switch te nemen? ik heb de search al gebruikt maar kan daarmee niet een duidelijk antwoord vinden op mijn vraag graag hoor ik snel wat van jullie.

alvast erg bedankt

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

volgnes mij scheelt dat niet echt, ik heb eerst ook een 10mbit netwerk gehad, nu 100mbit, maar radmin blijft hetzelfde presteren. ik denk dat er gewoon een paar seconden vertraging blijft. (tenminste, mijn vertraging is niet groter dan dat)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
je kunt bij conn. info kijken wat je refreshrate is. Maar wat vaak ook helpt is de kleuren terugzetten van 65d naar 256...of 16, maar da's wel heel zwart wit :Y)

Ligt namelijk ook aan de processor hoe snel het is. Een vertraging hou je altijd. Er moet nou eenmaal een screenshot genomen worden, versturen over netwerk, decoderen op het andere systeem... tja dat gaat realtime heel lastig.
Maar snellere pc, en kleuren lager (reso omlaag helpt ook) scheelt ook enorm.

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

maar over een hoe grote vertraging spreken we hier eigenlijk? 3 seconden, 20 seconden??? ik heb een vertraging van ongeveer 3 seconden. ik heb 3 pc's: een 166 een 266 en een 750 Mhz, maar het maakt bij mij niet echt uit met welke ik het doe, de vertraging blijft even groot.

maar zoals viper zegt: experimenteer even met refreshrate en de kleuren instellingen. bij mij hielp het best veel als ik bij de 166 de kleuren op 256 zette.