Toon posts:

Firewall probleem met mcafee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mij collega (een noob in computers) heeft mcafee firewall geinstalleerd en krijgt de hele tijd de melding dat documents and settings verbinding wilt maken met internet. Nou klopt dit niet hele maal wan het is slechts een simpel mapje. Nou heeft meneer ook adaware geinstalleerd en komt documents and settings ook voor in het registers als spyware. Weet iemand hier iets meer van en wat kan hij het best doen voordat hij ze hele computer sloopt en ik de schuld krijg.....

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 15:17
Spyware (en cookies wat adware ook onder spyware rekent) netjes allemaal met AdWare verwijderen. McAfee (en andere firewalls) initialiseren zich eerst, de eerste dagen kun je de wereld van die meldingen krijgen, totdat alles is ingesteld.
ZoneAlarm moet vriendelijker zijn trouwens. Voor mij moet een firewall niet meer doen dan alles van buitenaf binnenkomend tegenhouden ipv. uitgaand verkeer regelen. Windows XP is trouwens efficient genoeg hiermee, ingebouwde simpele firewall.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)