Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende, leuk hoor de aanschaf van een DVD-speler, alleen hoe groter de keuze hoe moeilijker het wordt. Zat ik eerst te dubben tussen de KISS DP 450 en de 500, komt er ineens een philips (de 737) in beeld die ook divx aankan.

Wat is nu slim wijs. Ik wil gewoon (eigen gedownloade) dvd-tjes afkijken op mijn teevee. Niet te veel flauwekul, dus eigenlijk was ik voornemens te gaan voor de DP450.

Wie kan mij adviseren over een juiste keus, oja en dan lees ik vanalles over boxen en geluid. Ben ik nu zo dom want ik dacht je plugt de dvd in de tv zet hem op het juiste kanaal en hebt geluid en film. Ondertitteling is toch gewoon via een videofilm en srt bestandje in dezelfde naam.

Noou vol spanning in afwachting

Egbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Liep toevallig net een draadje over goedkope dvd spelers bij praxis en blokker, toen vroeg ik ook al iets over divx spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

wat is wijsheid?

Je kan 2 dingen doen:
1. de dvd speler als "video speler" gebruiken.
2. ook profiteren van het extra geluid.

Als optie 2 nog niet aan de orde is, zoek dan iig een speler met optische uitgang; die knoop je tzt heel eenvoudig aan een dolby versterker.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:31

Glewellyn

is er ook weer.

Echte wijsheid is een goed gekozen topic-titel... >:)

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt zelf al dat je gewoon dedownloade filmpjes wilt kijken op je tv zonder de hele trukendoos enzo, dan zou ik gewoon voor de goedkoopste gaan de kiss. Hier hoor je wel goede dingen over en er zit niet te veel onzin op.

Pas als je echt hoge eisen gaat stellen aan beeld en geluid dan moet je gaan kijken of die wel goed geneog is. En divx is toch geen dvd kwaliteit dus je zal het verschil tussen een goede en slechte (als er al slechte spelers zijn) toch niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 14:48:
Het volgende, leuk hoor de aanschaf van een DVD-speler, alleen hoe groter de keuze hoe moeilijker het wordt. Zat ik eerst te dubben tussen de KISS DP 450 en de 500, komt er ineens een philips (de 737) in beeld die ook divx aankan.

Wat is nu slim wijs. Ik wil gewoon (eigen gedownloade) dvd-tjes afkijken op mijn teevee. Niet te veel flauwekul, dus eigenlijk was ik voornemens te gaan voor de DP450.

Wie kan mij adviseren over een juiste keus, oja en dan lees ik vanalles over boxen en geluid. Ben ik nu zo dom want ik dacht je plugt de dvd in de tv zet hem op het juiste kanaal en hebt geluid en film. Ondertitteling is toch gewoon via een videofilm en srt bestandje in dezelfde naam.

Noou vol spanning in afwachting

Egbert
Ik zou een gewone dvd speler kopen, dat is stukke goedkoper dan dat je zo dvd speler gaat kopen die ook divx aan kan. Divx codec verandert trouwens ook steeds. Dus je kan er beter met een divx speler nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:30
Je kan het beste een xbox kopen.

Die speelt echt alles af!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Wijsheid volgens het Van Dale Hedendaags Nederlands woordenboek:
´wijs·heid
de wijsheid (vrouwelijk); de wijsheden

1 het wijs zijn, inzicht en verstand
voorbeeld
+ bijvoeglijk naamwoord
van grote wijsheid getuigen
oosterse wijsheid
+ werkwoord
<ironisch> waar heb je die wijsheid vandaan?
hij meent de wijsheid in pacht te hebben
het als enige goed te weten
zonder combinatiewoord
meer geluk dan wijsheid
meer toeval dan gevolg van eigen optreden
samenstelling
boerenwijsheid
2 wijze, geleerde uitspraak
voorbeeld
+ werkwoord
<ironisch> wijsheden verkopen, debiteren
3 (van zaken) de hoedanigheid van wijs te zijn
voorbeeld
+ zelfstandig naamwoord
de wijsheid van een besluit
4 <informeel> iemand die meent veel te weten
voorbeeld
+ werkwoord
het is zo'n wijsheid

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 16:00:
Ik zou een gewone dvd speler kopen, dat is stukke goedkoper dan dat je zo dvd speler gaat kopen die ook divx aan kan. Divx codec verandert trouwens ook teeds. Dus je kan er beter met een divx speler nog wachten.
Als de divx-codecs altijd veranderen heeft het geen zin om te wachten, want ze gaan _altijd_ veranderen. Niks van technologie gaat veranderen en voor eeuwig en altijd een standard blijven. Als je vroeger dacht dat je een VHS-band voor altijd had en er nooit iets nieuws ging komen had je het fout. Wel ditzelfde fenomeen zal zich herhalen met divx, dvd .. etc. Dus ik zou niet zeggen dat je moet alsmaar moet wachten. Misschien voor divx nog eventjes wachten tot ze wat goedkoper worden en dan de dp 500 kopen (ik las dat deze een beetje meer geheugen/procsnelheid zou hebben ?). Dan heb je én dvd én divx voor een leuk prijsje.
Ikzelf ga wachten op de inkoopactie in december van de Kiss-spelers (zie ander topic hier in AV over de kiss-spelers).
Pagina: 1