Toon posts:

[w2k]ASP werkt ineens niet meer na update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn w2k prof + sp3 server draait IIS omdat ik een paar ASP pagina's heb die ik wil bereiken.

Na diverse updates te hebben gedownlaod kom ik er ineens achter pas na 1 dag dat ASP niet meer werkt.
IIS zelf werkt wel want html pagina's worden wel weer gegeven, echter deze pagina's linken door naar ASP pagina's en die worden NIET meer weergegeven.

Ik krijg dan de mededeling:
Deze pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven

Dit doet ie dus bij ALLE ASP pagina's die worden opgevraagd.
Tot voor 2 dagen werkte dit perfect, aan IIS is helemaal NIETS veranderd.

Dit probleem is denk ik ontstaan na diverse updates die ik geinstalleerd heb, weet alleen niet welke update dit veroorzaakt heeft.

In de event viewer staat ook een error elke keer dat je probeert een ASP pagina op te roepen, dit is de melding:
Out of process application '/LM/W3SVC/1/ROOT' terminated unexpectedly.
Event ID: 37
Type: warning
Source: W3SVC

Via de MS support site kon ik geen oplossing vinden.
Het probleem is dat de machine elders hangt en ik er niet "even" heen kan gaan.
Zoek een oplossing om dit remote op te kunnen lossen.

Een zoektocht gaf resultaten maar vrijwel allemaal de oorzaak van Norton, dit is het hier niet, heb dit getest met norton de deinstalleren zelfs.

Iemand nuttige tips?

ps.
Ik dacht eraan om SP4 te installeren, echter ik weet niet of dit wel remote kan, ben bang dat ik na of tijdens het installeren de verbinding verlies en niet meer kan inloggen, dan ben ik namelijk nog verder van huis met mijn probleem.