Mijn vader heeft bij dutchtone een allin 120 contract met nokia 3210. Nu zou hij er wel weer vanaf willen maar dat gaat dus niet binnen het het eerste jaar. Maar ik wil nu ook een abbo bij dutchtone. Kan ik zijn abbonement overnemen en dus op mijn naam overlatenschrijven?
Verwijderd
Volgens mij niet. Die telefoon (en dat nummer) staan op naam van je vader, in combinatie met adres- en bankgegevens. Ik geloof zelf niet dat ze die gaan veranderen.
Maar, vraagje, waarom bel je hier de klantenservice niet voor? Daar zijn ze immers voor en heb je direct het goede antwoord. Immers, als ik hier neerzet dat het wel kan, moet je alsnog hun bellen om die wijziging aan te vragen. En dan? Dan hoor je misschien dat het helemaal niet kan.
Gewoon de Dutchtone Klantenservice bellen, kost niets, het nummer is 0800-0770.
Vraagje, waarom pak jij niet gewoon die telefoon van je pa, bel jij ermee en betaal jij je vader niet gewoon een jaar (minder) de rekening? Daarna kun jezelf een contract (op jou naam) aanvragen.
Maar, vraagje, waarom bel je hier de klantenservice niet voor? Daar zijn ze immers voor en heb je direct het goede antwoord. Immers, als ik hier neerzet dat het wel kan, moet je alsnog hun bellen om die wijziging aan te vragen. En dan? Dan hoor je misschien dat het helemaal niet kan.
Gewoon de Dutchtone Klantenservice bellen, kost niets, het nummer is 0800-0770.
Vraagje, waarom pak jij niet gewoon die telefoon van je pa, bel jij ermee en betaal jij je vader niet gewoon een jaar (minder) de rekening? Daarna kun jezelf een contract (op jou naam) aanvragen.
Mag het na het contract jaar wel. Hij heeft namelijk een super mooi 06 nummer. Ik denk dat ik D* maar is ga bellen.
Verwijderd
iddOp zaterdag 13 januari 2001 13:42 schreef geerz het volgende:
hehe, ik ken de Dutchtone helpdesk. Hij zit nu nog in de wacht...
Pagina: 1