Probleem
Inloggen op de server duurt erg lang. Het inloggen op het domein lukt verder wel, alleen het probleem is wanneer ik op de server policies aanmaak de client deze policies niet uitvoerd.
Verder als ik 1x op de server heb aangemeld kan ik bij de tweede keer aanmelden op het domein terwijl de server uit staat. Hoe dit kan is mij ook een raadsel.
Mijn configuratie van de server ziet er als volgt uit:
Hostname: laptop
Primair DNS-achtervoegsel: ht.local
Knooppunttype: Broadcast
IP-routering ingeschakeld: Nee
WINS-proxy ingeschakeld: Nee
Zoeklijst voor DNS-achtervoegsel: ht.local
Verbindingsspecifiek DNS-achtervoegsel:
Beschrijving: Dynalink L100C16 10/100 Base Fast Eth
Fysiek adres: 00-10-60-7B-0B-29
DHCP-ingeschakeld: Nee
IP-adres 192.168.0.1
Subnetmask 255.255.255.0
Standaardgateway:
DNS-servers 192.168.0.1
Ik heb iets gehoord dat het aan mijn DNS zou kunnen liggen maar ik kan er maar niet achter komen. Tussen de PC’s zit een crosslink.
DNS heb ik op aanraden van iemand los geconfigureerd en daarna met dcpromo de AD geinstalleerd
Kan iemand mij helpen met dit probleem
Inloggen op de server duurt erg lang. Het inloggen op het domein lukt verder wel, alleen het probleem is wanneer ik op de server policies aanmaak de client deze policies niet uitvoerd.
Verder als ik 1x op de server heb aangemeld kan ik bij de tweede keer aanmelden op het domein terwijl de server uit staat. Hoe dit kan is mij ook een raadsel.
Mijn configuratie van de server ziet er als volgt uit:
Hostname: laptop
Primair DNS-achtervoegsel: ht.local
Knooppunttype: Broadcast
IP-routering ingeschakeld: Nee
WINS-proxy ingeschakeld: Nee
Zoeklijst voor DNS-achtervoegsel: ht.local
Verbindingsspecifiek DNS-achtervoegsel:
Beschrijving: Dynalink L100C16 10/100 Base Fast Eth
Fysiek adres: 00-10-60-7B-0B-29
DHCP-ingeschakeld: Nee
IP-adres 192.168.0.1
Subnetmask 255.255.255.0
Standaardgateway:
DNS-servers 192.168.0.1
Ik heb iets gehoord dat het aan mijn DNS zou kunnen liggen maar ik kan er maar niet achter komen. Tussen de PC’s zit een crosslink.
DNS heb ik op aanraden van iemand los geconfigureerd en daarna met dcpromo de AD geinstalleerd
Kan iemand mij helpen met dit probleem