Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voltage Regulator Vantec Nexus NPX201

Pagina: 1
Acties:

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:10
Ik heb een Vantec Nexus NPX201 hier liggen. Hier heb ik door er een CCFL connector i.p.v. een fan (pakte perongeluk de verkeerde MOLEX |:( :P ) erop aan te sluiten een Voltage regulator (MOSFET achtig element) opgeblazen.

Nu is het zo dat een Mosfet achtig (Ook wel bekend als de zoemende Mosfet bij de Vantec Nexus) ding hetvolgende typenummer heeft:

H T 772 1KT13 E (de eerste twee letters boven de 772 en de rest eronder. Spaties zoals getypt)

Ik ben al naar twee verschillende Elektroboeren geweest. Maar die kennen deze regulator niet. Er zit ook een gaatje in deze Mosfet. De laatste heeft in overleg met mij maar een LM317 meegegeven. Dit is een Voltageregulator van 1,2 tot 35V op 1,5V. Package: TO220.

Verder heb ik hier niet zoveel verstand van. Ik weet hoe elektrische schakeling een beetje in elkaar zitten, maar typenummers van dat spul weet ik niet.

Nu ben ik benieuwd of hier een slimmerik zit die me dit kan vertellen. Zodat ik weet wat er wel in moet. Of waar ik specs van de originele Mosfet kan vinden.

Specs Nexus: 12V DC in. De potmeter aan de voorkant regelt als ik het goed heb gezien het 'sense' pootje van de Mosfet die vervolgens het voltage naar de Fan regelt. De package van deze Mosfet is TO126

Tips, links? ;)

edit:
Ik heb inmiddels dit al gevonden: 5V 3A PNP epiataxial planar transistor for using in output stage of 1W audio amplifier, voltage voltage, DC-DC converter and relay driver

Ik weet inmiddels wat het is:

http://www.hsmc.com.tw/pdf/HT772.pdf

Maar dat is niet genoeg, want aangezien dit ding niet te krijgen is in de buurt wil ik weten of er andere opties zijn....

UITEINDELIJK:

Vervangen door een bestaande LM ....?? Het is een Darlington.... nog wat. Ook een Mosfet achtig geval, weet het typenummer niet meer!

[ Voor 24% gewijzigd door Stinger666 op 13-01-2004 03:14 ]