Toon posts:

AUTOMATIC SHUTDOWN! PLEASE HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd sluit mijn pc soms vanzelf af en start vervolgens opnieuw op. Als Windows dan weer is opgestart krijg ik de volgende melding: "windows is hersteld van een ernstige fout". Voor de rest werkt ie prima! Maar 't is toch wel erg lastig dat ie zomaar uitvalt! Voorheen had ik nooit last van dit probleem.
Ik heb al meerdere malen geformateerd maar dit haalde niets uit. Ook heb ik een andere Hardeschijf geinstalleerd maar dit maakte ook niet uit.
Nu zou ik graag van iemand willen weten waaraan dit dan wel ligt. Is het bijvoorbeeld m'n geheugen (dat dan plotseling stuk is gegaan).??

Alvast bedankt!
Vr. Groeten,
M. de Boer. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 13:24 ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je al een virusscanner draaien :?

Verwijderd

Topicstarter
HielkeJ schreef op 14 november 2003 @ 13:24:
Heb je al een virusscanner draaien :?
Ja, Norton Antivirus 2003.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:23
Als je je OS al opnieuw geinstalleert hebt, is het dus een hardwareprobleem :).

ik zou deze even doornemen : Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

tvw

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
Heb je al eens in de search gekeken? Dit soort problemen komen namelijk vaker voorbij. Je zult dan ook zien dat er altijd om specs wordtgevraagd van je PC. ZOnder die specs is het sowieso moeilijk om er iets over te zeggen

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
WIL JE NIET ZO SCHREEUWEN? DANK U!

Verder staat dit probleem gewoon in de WOS FAQ: Windows herstart op een willekeurig moment, hoe los ik dit op?. Als je daarna ene blauw scherm met error krijgt pak je de Windows XP en 2000 BSOD guide erbij om te kijken wat het probleem precies is.

Mocht je er dan niet uitkomen, kan je ene nieuw topic starten, maar houd je wel aan de eisen die in Windows Operated Systems - Policy staan.

edit:
En zie ShotGun's tip mocht het een hardwarematig probleem zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Rafe op 14-11-2003 13:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.