Ik heb voor school een website migratie moeten doen van een w2k- naar linuxserver. Er is een php pagina die HTML wegschrijft in een mysql db. Op de oude omgeving werkt dit wel, op de nieuwe niet. (ik heb het ook op een andere linuxbak geprobeerd, ook daar werkt het)
Je ziet, eenvoudige code. Ik krijg een " unable to perform insert: syntax error near ..." Als ik de insert doe van de zelfde HTML via phpmyadmin(op de linux omgeving) werkt het wel. Heeft iemand een id waar het aan zou kunnen liggen. De code is het zelfde gebleven.
Het gaat om bijv. de volgende html:
code:
1
| "INSERT INTO pagina_text (pagina_text_id, pagina_text_inhoud) VALUES ('', '$pagina_text_inhoud')"); |
Je ziet, eenvoudige code. Ik krijg een " unable to perform insert: syntax error near ..." Als ik de insert doe van de zelfde HTML via phpmyadmin(op de linux omgeving) werkt het wel. Heeft iemand een id waar het aan zou kunnen liggen. De code is het zelfde gebleven.
Het gaat om bijv. de volgende html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <H1>M&O</H1> <P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal">In het propedeusejaar krijg je bij het thema “Management & Ondernemen” twee omvangrijke opdrachten, die een groot beroep doen op het ontwikkelen van een aantal belangrijke competenties van de sportmanager.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal"><o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal">De opdrachten bestaan uit het organiseren van een intern en een extern evenement in groepsverband (jouw projectgroep).<o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal"><o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal">Bij het interne evenement is één van de docenten de opdrachtgever en de deelnemers zijn je medestudenten. Aan het begin van periode A krijgt jouw projectgroep een evenement toegewezen. Aan het einde van periode B wordt het evenement gehouden. Je hebt dus twee perioden de tijd om het evenement voor te bereiden.<o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal"><o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal">Bij het externe evenement is de opdrachtgever een organisatie (bedrijf of overheidsinstelling) en de deelnemers bestaan uit de medewerkers of klanten van die organisatie. Jouw stage docent wijst een opdrachtgever aan, waarbij jouw projectgroep de opdracht bij de externe organisatie moet werven. In sommige gevallen mag je ook zelf een voorstel doen m.b.t. een opdracht bij een zelfgekozen organisatie. Aan het eind van periode D moet dit evenement worden gehouden.<o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal"><o:p></o:p></SPAN></P><o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoCommentText style="MARGIN-LEFT: 3pt; LINE-HEIGHT: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; mso-bidi-font-size: 10.0pt; mso-ansi-language: NL"><o:p></o:p></SPAN></P> <P class=MsoCommentText style="MARGIN-LEFT: 21pt; TEXT-INDENT: -18pt; LINE-HEIGHT: normal; tab-stops: list 21.0pt; mso-list: l39 level1 lfo103"><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; mso-bidi-font-size: 10.0pt; mso-ansi-language: NL">2<SPAN style="FONT: 7pt 'Times New Roman'"> </SPAN></SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; mso-bidi-font-size: 10.0pt; mso-ansi-language: NL">( c )<o:p></o:p></SPAN></P></TD></TR></TBODY></TABLE> <P class=MsoNormal><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal">( c ) = beoordeling in de vorm van een cijfer (van 1 tot 10)<BR></SPAN><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal">( v ) = beoordeling in de vorm van voldaan of niet voldaan</SPAN></P> |
[ Voor 90% gewijzigd door MIT op 14-11-2003 12:33 . Reden: te veel voorbeeld code ]
No Signature