sinds een paar dagen een probleem met links in IE6. als ik op een link klik gaat deze open in enkel een een klein titelbalkje ergens in het scherm. weet iemand hie ik dit kan veranderen.
ja gewoon een paar keer dat scherm helemaal uitvergroten (met de muis dus he niet met het maximaliseren knopje) Ik had dit ook is en als je het een paar keer helemaal groot maakt en het scherm dan normaal sluit dan onthoud ie dit
ik weet niet of er een speciale optie om de schermgrootte te onthouden is maar dit kost je 1 min tijd
edit: oei ik heb neit goed gelezen
. probeer is dubbelklik op het de titelbalk en dan het bovenstaande
ik weet niet of er een speciale optie om de schermgrootte te onthouden is maar dit kost je 1 min tijd
edit: oei ik heb neit goed gelezen
[ Voor 15% gewijzigd door YoYoost op 14-11-2003 12:25 ]
Alles afsluiten behalve dat ene scherm. Die naar de gewenste grootte vergroten. En afsluiten. Dit zou moeten werken...
Wordt vaak veroorzaakt door irritante pop-up vensters die automatisch aanpassen aan je venster, full screen of juist alleen een balkje ergens onderin.
Wordt vaak veroorzaakt door irritante pop-up vensters die automatisch aanpassen aan je venster, full screen of juist alleen een balkje ergens onderin.
[ Voor 14% gewijzigd door Kukel op 14-11-2003 12:35 ]
wat je ook kunt doen is de eigenschappen van de internet explorer aanpassen en zeggen : bij uitvoeren - gemaximaliseerdVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 12:28:
bedankt het is gelukt