Bij het booten gaat alles nog goed. Wanneer het XP boot scherm echter over gaat naar het inlogscherm wordt het scherm zwart en schakelt mijn monitor zich uit (vrij rap). Vervolgens zie ik niets meer.
Ik kan wel met veilige modus in windows komen zonder problemen maar ik kon zo 123 daar niets vinden. Heeft iemand een idee?
Edit:
Videokaart: gf4 4200
Mobo: BX
Proc: PIII
Er is niets aan het systeem veranderd. Ik heb alleen wat lopen klooien met het erin zetten en eruit trekken van de toets en muis stekkers. In veilige modus mijn resolutie lager zetten had weinig zin, had geen effect. Ik denk erover om even mijn viddrivers te verwijderen in veilige modus.
Ik kan wel met veilige modus in windows komen zonder problemen maar ik kon zo 123 daar niets vinden. Heeft iemand een idee?
Edit:
Videokaart: gf4 4200
Mobo: BX
Proc: PIII
Er is niets aan het systeem veranderd. Ik heb alleen wat lopen klooien met het erin zetten en eruit trekken van de toets en muis stekkers. In veilige modus mijn resolutie lager zetten had weinig zin, had geen effect. Ik denk erover om even mijn viddrivers te verwijderen in veilige modus.
[ Voor 36% gewijzigd door woutur op 14-11-2003 15:32 ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.