Nou de proggies die ik gebruikt heb konden dat allemaal niet. Vraag het me dus af eigelijk.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
zeg je nu dat het niet kan, of...Hu9o schreef op 14 november 2003 @ 12:11:
Nou de proggies die ik gebruikt heb konden dat allemaal niet. Vraag het me dus af eigelijk.
Volgens mij zou het ook een online tool moeten zijn, want ik wil natuurlijk niet eerst alle headers van alle groepen op moeten halen...
*knip: doe maar niet, dat gewoon een "zoek warez op usenet" site
*
[ Voor 85% gewijzigd door Rafe op 14-11-2003 14:07 ]
Ik weet niet wat Archie_T postte, maar begrijp ik het nu verkeerd of vraag ik om iets waar alleen maar foute antwoorden op kunnen komen?Archie_T schreef op 14 november 2003 @ 14:03:
<span style="color:darkblue">*knip: doe maar niet, dat gewoon een "zoek warez op usenet" site*</span>
[ Voor 22% gewijzigd door DeFeCt op 14-11-2003 14:11 ]
Nee, ik poste verkeerde links. sorry..DeFeCt schreef op 14 november 2003 @ 14:09:
[...]
Begrijp ik het nu verkeerd of vraag ik om foute dingen?
Ik heb een nederlands programma dat alle nederlands/belgische postings bijhoudt en waarbij sommige leden andere nieuwsgroepen doorzoeken en buitenlandse postings 'spotten'. Ontiegelijk handig, maar vanwege de populariteit is er nu al een half jaar een ledenstop..dus ik denk niet dat je er wat aan hebt, maar het is er dus wel...
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
In het kort: ja, er zijn zoekmachine's hiervoor, en ook site's waarin uploaders mededelingen doen dat ze spel x of film y in nieuwsgroepen a, b en c uploaden.
Ook ondersteunen sommige newsgroupservers een extra protocol (waarvan ik helaas even de naam van kwijt ben) waarmee je de server zelf kan laten zoeken, en alleen jou de relevante hits terugstuurt.
Daarom sluit ik uit voorzorg dit draadje maar, omdat de eventueel geposte sites waarschijnlijk warezsites en dergelijke zijn, welke we niet toestaan
Ook ondersteunen sommige newsgroupservers een extra protocol (waarvan ik helaas even de naam van kwijt ben) waarmee je de server zelf kan laten zoeken, en alleen jou de relevante hits terugstuurt.
Daarom sluit ik uit voorzorg dit draadje maar, omdat de eventueel geposte sites waarschijnlijk warezsites en dergelijke zijn, welke we niet toestaan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()