Toon posts:

[NT] Arcserve of DAT probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een NT server waarop Arcserve 9 draait. Hier zit een HP C1533A in. Als ik een backup wil laten draaien dan mislukt deze de eerste keer altijd. Arcserve probeert dan de tape te formateren en ik krijg dan een timeout. Als ik de backup job nog een keer submit en laat draaien dan wil hij de tape niet formateren maar begint gewoon met de backup.

Tapes wis ik altijd al en de jobs doe ik Run Now. Als ik een job in de que zet dan mislukt het ook wegens het willen formateren aan het begin.

Kent iemand dit en is het of een software fout of is de hardware defect?

Verwijderd

Misschien mis ik iets, maar waarom zil je altijd een tape formatteren voor de backup? Kun je niet beter de optie 'overwrite' gebruiken?

Of heb je er geheel geen controle over?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 14:04:
Misschien mis ik iets, maar waarom zil je altijd een tape formatteren voor de backup? Kun je niet beter de optie 'overwrite' gebruiken?

Of heb je er geheel geen controle over?
Geen controle dus. Ik heb in de opties voor de backup 'overwrite or append' aanstaan. Maar de ene keer wil Arcserve eerst een format doen en de andere keer niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit probleem gaat over Software (dus niet het OS zelf), en dus hoort het eigenlijk in Software Algemeen thuis, ik verplaats je topic eventjes.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 14 november 2003 @ 15:29:
Dit probleem gaat over Software (dus niet het OS zelf), en dus hoort het eigenlijk in Software Algemeen thuis, ik verplaats je topic eventjes.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Of de hardware...ben ik nog niet helemaal over uit. Dus daarom heb ik het in het windows forum gezet.

Verwijderd

Lijkt me aan de software liggen, hardware kan die beslissing nooit maken.

Begin eens met arcserve opnieuw te installeren zou ik zeggen, plus alle patches die voorhanden zijn op http://support.ca.com

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:18:
Lijkt me aan de software liggen, hardware kan die beslissing nooit maken.

Begin eens met arcserve opnieuw te installeren zou ik zeggen, plus alle patches die voorhanden zijn op http://support.ca.com
Hardware kan die beslissing niet maken maar geeft wel een timeout op het format commando. Maar dat zou ook een fout van de software kunnen zijn. Dat weet ik dus niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou eens kunnen proberen met ntbackup (zit in NT4 in) - als je dezelfde problemen hebt is het een hardware probleem, anders zou het in de software zitten.
Pagina: 1