HP 4050 TN Printer probleem met laden

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er is hier op het bedrijf een HP 4050 TN printer met twee ladebakken en een handinvoer.

Als ik nu het configuratiescherm uitprint staat er dat lade 2 SPECIAL is. Nu heb ik alle menu's doorgeklikt op het beestje, maar met geen mogelijkheid een optie tevoorschijn kunnen toveren die deze instelling kan veranderen. Iemand die dit probleem kent bij HP printers?

Wat ik zoek is een oplossing om de special modus eraf te halen, maar dat was wel al duidelijk :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik neem aan dat het een netwerkprinter is. Als je het IP-adres intikt in je browsert, dan kom je in het webmenu van de printer. Misschien kan je het daar wel doen.

Bloed, zweet & koffie

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 22:02
hoi,
dit probleem hebben wij ook gehad.
oplossing nieuwe firmware en de jetdirect en printer gereset.

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb geen firmware drivers kunnen vinden voor de Laserjet 4050. Resetten hebben we al een geprobeerd. Stom genoeg geeft hij nogsteeds telkens bij Lade 2 aan dat het een speciale lade is.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Heb je een 'coldboot' gedaan, dus door de startknop tijdens het aanzetten ingedrukt houden?
En wat staat er op die lade zelf, toch niet 'custom' ofzo?

Verwijderd

Het lijkt me gewoon verstandig dat je de GRATIS HP helpdesk belt. Die mensen weten dit probleem vast wel op te lossen. Ze hebben alle geduld en ze begeleiden je helemaal met het oplossen van het probleem.

Liever niet zomaar een Cold-reset te gaan als je er geen verstand van hebt.
Daarnaast, heb je HP downloadmanager al geinstalleerd en automatisch op zoek laten gaan naar updates?
Pagina: 1