Toon posts:

[CDROM] Laptop sluit niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een cdrom speler liggen die in een laptop zit maar hij sluit niet meer.
Opengeschroeft en bekeken echter je ziet dan een veertje zitten en dat veertje zit goed verder niets mis mee , aan dat veertje zit een sukje ijzer dat dan heen en weerschuift bij het openen en het sluiten.

Echter ik ken niet achterhalen waar hij zich eventueel in vasklikt dit is niet te zien ?

Iemand een tip die dit al eens gedaan heeft en mij ken zeggen welk punt het is ?

Tnx

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Welk merk en type laptop is het?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zet er stroom op terwijl hij uit de laptop ligt en open is. Als je dan een paar keer op het knopje drukt om 'm open en dicht te doen zie je of dat stukje ijzer moet verschuiven en waarheen. Om stroom op de CD-ROM te zetten kan je een 12v adapter gebruiken met gestripte draden.

edit:
Leuke titel, je kan 'm op 2 manieren lezen: (1) CD-ROM van laptop sluit niet meer, en (2) De laptop sluit niet meer :P

[ Voor 21% gewijzigd door AtleX op 14-11-2003 11:54 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe idd :D beetje rare titel.

Het is van een toshiba laptop type geen idee.

Ik zal zo nog even met de batterij proberen.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Als je echt geen type weet moet je even wat specs posten, dat maakt het wat makkelijker voor ons om eventueel te kunnen bepalen om welke laptop het gaat.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb hem dus nu weer helemaal dichtgemaakt en ik duw de connector in de laptop en hij doet het weer 8)

Gedaan:

Schoongeblazen
Veertje heen en weer bewogen

Iedergeval tnx voor jullie tips
Pagina: 1