Toon posts:

[IE] als ik enter indruk is mijn venster inactive *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik hier of in hotmail of in een andere text vak een enter druk wordt me scherm inactive.
ik bedoel hiermee dan dat blauwe balke bovenaan grijs wordt en dus niet meer kan typen
dan moet ik eerst weer klikken met mijn muis voor ik verder kan gaan

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01

Wok

Dakloos...

Schepje? In Zandbak versie 1.7 kun je een hotfix voor deze bug installeren :+

Nu even serieus:

Wat is nou de vraag? Ik mis bijvoorbeeld welk OS je gebruikt.

Heb je soms een ander programma dat actief is op de achtergrond wat dus reageert op de Enter-toets? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Wok op 14-11-2003 11:53 . Reden: Rafe heeft de titel gefixx0rd :'( ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09 22:06
al gekeken in windows bij hotkeys oid?

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Staat denk wel een hotkey ingesteld of er blijft een toets hangen ofzo?
Nou zou ik alleen niet weten met welke toets je scherm inactive wordt.

Verwijderd

meer info zou wel handig zijn.
In geval van IE.. mischien opnieuw installeren kijken of dat helpt om die focus te behouden op dat venster.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je wilt waarschijnlijk weten hoe je dit kan oplossen? Zoals je het nu brengt lijkt het meer op een mededeling ;) Ik heb ook even 'schepje' in de topictitel veranderd naar 'venster'.

Meer info zoals je OS en welke versie je van IE hebt (als je al eigenlijk wel IE gebruikt, want dat vertel je er niet bij) zou het oplossen van je probleem makkelijker maken ;)

Verwijderd

Topicstarter
win2k
met IE 6.0.2800.1106

en er is volgens mij niets dat op mijn enter reageerd.

Verwijderd

Heb je mischien een keylogger aanstaan kay, die ene diei ik je had gegeven remember om school hun wachtwoord te krijgen :D

Bij mij was dat toen ook.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Alleen in IE --> kleine titelfix zodat duidelijk is om welk programma het gaat :)

Maar keyloggers / spyware / etc is inderdaad waar je op wilt letten. Begin met kijken welke processen er allemaal lopen.

En idd. veel meer info geven in je topicstart is voortaan zeker nodig. Scheelt veel gokwerk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1