Toon posts:

Weet niet waar het probleem zit. Hellllup

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

ik baal als een stekker, want zomaar uit het niet doet m'n pc het niet meer. (zomaar valt natuurlijk te bezien.)

Ik ben een leek op dit gebied, dus hoop dat er iemand is die me helpen kan, aangezien alle computergoeroe's _/-\o_ hier komen.

Ik starte gisteren m'n pc op en leek gewoon of hij starte. Ik hoorde de ventilator van m'n processor gewoon aangaan, maar kreeg geen beeld.
In eerste instantie dacht ik dat m'n scherm dan geen signaal kreeg van m'n videokaartmaar het viel me op dat ik geen piep hoorde in het begin (geloof dat je pc dat altijd doet als hij het bios herkent, maar weet het niet zeker).

Ik dacht dat er misschien een kabeltje niet helemaal goed vast zat. Ik heb alles nagelopen in de kast, maar niets kunnen vinden. Het zag er allemaal prima uit.

Wat ook vreemd is, dat mijn pc de laatste 2 of 3 keer dat ik hem opstarte voordat hij niet meer deed is, dat hij automatisch de bios inging bij het opstarten. Dit zonder DEL te drukken.

Die klere pc moet het gewoon doen, want ik moet mn website updaten. Ik hoop dat er iemand is, die me helpen kan met dit probleem. Het zit er dik in dat ik te weinig info heb gegeven. Vraag maar een end weg en doe ik mn best om er antwoord op te geven.

Alvast bedankt mensen.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Ik neem aan dat je dit al hebt gevonden ? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter Kijk er even na dan kom je een heel end met het oplossen van je probleem.
P.S. lees ook eventje de faq m.b.t. openingsposts en titels van topics....
iig veel s6!!!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Topictitel is rampzalig.

Ging hij niet met een bepaalde melding het BIOS in? Iets in de trant van CPU Changed, overclocking failed...

Verder mis ik de specs: CPU/Mobo etc.

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie under-world ;) En herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.