[IE6] Sites openen geeft opslaan als...

Pagina: 1
Acties:

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
offtopic:
Allereerst ff sorry dat ie in een verkeerd subforum staat, maar door het probleem wat ik heb kan ik IT niet in...

Ik heb net een update van IE5 naa IE6 gedaan op een NT4.0 SP6 bak, omdat bij diverse sites gewoon tevaak fouten optraden.

Nu zit ik dus met het volgende probleem. Diverse sites (www.google.com, diverse subfora van GoT, alsmede de bookmarks, search e.d.) geven bij het intikken van de url cq. aanklikken van de link de medeleding opslaan als, of ik de site dus wil opslaan.... heel erg irritant dus.

Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is, want dit is echt uitermate irriterend...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

HTTP 1.1 aangevinkt? Met andere woorden, kan IE6 overweg met gzip.

Zit onder Tools > Internet Options > Advanced > 'Use HTTP 1.1' en 'Use HTTP 1.1 Through Proxy Connections'.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Ah dat was hem idd.

Grmbl, waarom heeft IE dat niet standaard aangevinkt.....

Naja tnx iig, hij doet het weer :D

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik move deze (for the record) naar Software Algemeen, IE is immers geen besturingssysteem en het is waarschijnlijk dat zoiets meer aan jouw kant ligt dan aan de kant bij je provider :)